האם תיאטרון גשר – כרטיסים, הנחות ולוח הצגות

האם תיאטרון גשר - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות
האם תיאטרון גשר - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות

מתי תוכלו לראות את ההצגה "האם" בתיאטרון גשר? כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה תוכלו למצוא הנחה משמעותית ולרכוש כרטיסים מוזלים להצגה? אתר "קצת תרבות" מביא לכם את כל הפרטים.

תיאטרון גשר מעלה את ההצגה החדשה "האם" בכיכובם של אפרת בן צור ויוסי מרשק ויציג הצגות רבות באולם נוגה שבתיאטרון. בעמוד זה תוכלו למצוא את לוח ההצגות המעודכן של ההצגה לצד מידע על מחירים והנחות.

ההצגה החדשה של תיאטרון גשר האם, היא מחזה מאת המחזאי הצרפתי הידוע פלוריאן זלר שביים כבר הצגות מוצלחות רבות וביניהן ההצגה השקר שרצה בתיאטרון בית ליסין בכיכובו של אבי קושניר. תיאטרון גשר מביא כאן גרסה עברית להצגה האם שמבוימת ע"י יבגני אריה לפי תרגומו של רועי חן.

אפרת בן צור מגלמת את דמותה של אשה אחת הנקרעת מגעגועים למשפחתה ונמצאת למעשה בכלא פרטי, רוחני וגשמי. בן-צור מציגה דיוקן חסר רחמים של אישה בתקופה בה ילדיה עזבו את הבית, בעלה מעדיף להישאר שעות נוספות בעבודה והבדידות הופכת בלתי נסבלת. דמותה של אן נעה בין חדשנות היסטרית לרפיון חושים מכמיר לב.

היא מתגעגעת לתקופה היפה בה הילדים היו קטנים, היא הייתה מכינה ארוחות בוקר ולוקחת אותם לבית הספר. היום, כשהם בקושי מתקשרים ובעלה (יוסי מרשק) ממציא כנסים בעבודה כדי, אולי, לפגוש מאהבת, היא נלחמת על פיסות הזיכרון ומאבדת אחיזה במציאות.

המחזה ממחיש את הקן המשפחתי המודרני שמשאיר ואקום גדול ביחסים ההורים ילדים ויוצר מבנה חברתי חדש. תופעה זו אף מכונה "הקן המתרוקן" ואת זה ממחיש בדרכו שלו המחזאי עטור הפרסים פלוריאן זלר.

כרטיסים להצגה האם בתיאטרון גשר – מהם מחירי הכרטיסים ואיך תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים?

מחיר הכרטיסים להצגה האם בתיאטרון גשר עומדים על 250 ש"ח בקופות התיאטרון אך ניתן למצוא באתר הבא, כרטיסים החל מ-121 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים מוגבלת.

לוח הצגות של האם בתיאטרון גשר

להלן לוח ההצגות המעודכן של ההצגה האם בכיכובם של יוסי מרשק ואפרת בן צור:

תל אביב-יפו תיאטרון גשר תל אביב – אולם נגה 66 כרטיסים
100 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון גשר תל אביב – אולם נגה 67 כרטיסים
121 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון גשר תל אביב – אולם נגה 53 כרטיסים
121 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון גשר תל אביב – אולם נגה 74 כרטיסים
121 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון גשר תל אביב – אולם נגה 50 כרטיסים
121 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון גשר תל אביב – אולם נגה 71 כרטיסים
121 ₪
רכישת כרטיסים

רשימת המשתתפים בהצגה האם

השחקנים שישחקו לצידם של יוסי מרשק ואפרת בן צור הם רוני עינב ותמיר גינזבורג.

עוד לוקחים חלק בהצגה:

בימוי: יבגני אריה
תפאורה: סמיון פסטוך
תלבושות: יהודית אהרון
עריכה מוזיקלית: אפרת בן-צור
דרמטורגיה: קטיה ששונסקי

האם תיאטרון גשר ביקורת

ההצגה האם זכתה לביקורות טובות מאוד בתקשורת הישראלית וקיבלה תגובות טובות באתר וואלה שם ציינו כי "לא טלטלה אותנו רגשית, אך היא גרמה לנו לחשוב על געגועים" או באתר הארץ שם קיבלה גם תגובות טובות.

פלוריאן זלר שכתב את ההצגה האם, הוא אחד הסופרים והמחזאים סופר המוערכים ביותר ועבודותיו תורגמו לשפות רבות. הוא זכה בפרס ה-l’Interallié היוקרתי על ספרו "קסם הרשע" ב-2004 ובפרסי מולייר נוספים על מחזותיו. מחזותיו השונים זכו בפרסים רבים והצלחה גדולה.

המחזה האם נכתב ע"י זלר כשלוש שנים לפני המחזה "האבא" שכתב, וגם הוא רץ בתיאטרון בית ליסין בגרסה עברית לפני כמה שנים ובו כיכב השחקן ששון גבאי ונחשב לאחד היצירות הטובות והאיכותיות של זלר. משך זמן ההצגה הוא כשעה ו-40 דקות.

ההצגה האם בגשר מצטרפת לשורה ארוכה של הצגות איכות חדשות בתיאטרון גשר כמו למשל ההצגה אורסטיאה, רודף העפיפונים ועוד הצגות רבות.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק