האופרטה האלמנה העליזה בישראל 2019 – כרטיסים, הופעות והנחות!

האופרטה האלמנה העליזה בישראל 2019 - כרטיסים, הופעות והנחות!
האופרטה האלמנה העליזה בישראל 2019 - כרטיסים, הופעות והנחות!

לאחר ההצלחה הגדולה בביקורים הקודמים בישראל, התיאטרון המוזיקלי ההונגרי ישוב לישראל בתחילת 2019 היישר מבודפשט עם האופרטה הידועה של פרנץ להאר "האלמנה העליזה" בהפקה מושקעת וחגיגית, ויציג כאן סיבוב הופעות ברחבי הארץ. מכירת הכרטיסים נפתחה. כמה יעלו הכרטיסים ואיפה קונים?

לפני זמן לא רב, הם הופיעו כאן עם האופרטות "דם וינאי" ו-"ברון הצעצועים" וזכו להצלחה פנומנלית ולפידבקים מעולים מהקהל הישראלי. עתה התיאטרון המוזיקלי ההונגרי יחזור אלינו היישר מבודפשט כדי להציג בישראל בינואר ופברואר 2019, סיבוב הופעות נרחב עם האופרטה "האלמנה העליזה" שכתב המלחין פרנץ להאר.

לרכישת כרטיסים מהירה לאופרטה האלמנה העליזה בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן.

האופרה האלמנה העליזה שתבוצע כאן בישראל בתחילת 2019, תנוצח ע"י המנצח המוערך פאל פרקש (Pál Farkas) ובבימויו של מנהל התיאטרון המוזיקלי ההונגרי בוז'או ג'וזף (Bozsó József). זוהי אופרה שכתב פרנץ להאר בשנת 1905 והיא  נחשבת לאחת האופרות הבודדות בעולם שנכתבו על יופיים של החיים ועל שמחת החיים.

התיאטרון המוזיקלי ההונגרי (The Hungarian Music Theatre), המורכב מזמרי ורקדני האופרה הלאומית, נחשב לאהוד במיוחד בקרב הקהל הישראלי חובב המוסיקה הקלאסית והאופרות והוא מופיע באופן קבוע ברחבי העולם כשהוא מקפיד להכניס גם את ישראל אל הופעותיו. האופרטה שתוצג בישראל, תלווה בתזמורת הסימפונית של VAC בניהולו של המנצח פאל פרקש ובכיכובה של זמרת הסופרן הבינלאומית אדית וורוס (Edit Vörös).

האלמנה העליזה – עלילה

עלילת האופרה מספרת על גורלה של מדינה ענייה שבנקאי החצר הזקן שלה נושא לאשה את חנה, צעירה יפהפייה וחסרת פרוטה. לאחר שהם מתחתנים, הבנקאי הזקן מת כשהוא מוריש את כל רכושו לאלמנתו הכולל בין היתר את רוב משאבי המדינה.

בכירי המדינה שפוחדים להפסיד את כספי המדינה במקרה שהאלמנה תנסה להינשא בשנית, מנסים לעצור את הצעירה מלהינשא שוב בכל דרך אפשרית. אך למרבה המזל, האהבה כובשת את כולם ולמרות שהיא לא עוזרת לפתור את הדאגות, היא מובילה את הדמויות לסוף טוב דרך מנגינות יפות, הומור וריקודים.

האלמנה העליזה – רכישת כרטיסים

מחיר הכרטיסים לאופרטה האלמנה העליזה בישראל ינועו בין 176 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ועד ל-326 לכרטיסים היקרים ביותר. טווח המחירים משתנה בהתאם למיקום המושבים באולם. מכירת הכרטיסים נפתחה השבוע והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.

האופרטה האלמנה העליזה בישראל 2019 לוח הופעות

התיאטרון המוזיקלי ההונגרי יציג כאן סדרה רחבה של 8 הופעות בישראל בין התאריכים 25 בינואר ועד ה-5 בפברואר 2019. ההופעות יתקיימו בבאר שבע, נתניה, חולון, פתח תקווה, הרצליה, חיפה, כרמיאל, אשדוד ורחובות.

להלן לוח ההופעות המלא של האופרטה האלמנה העליזה בישראל ב-2019:

תאריך מיקום מחיר כרטיסים
ינואר ופברואר 2019 רחבי הארץ החל מ-146 ש"ח רכישת כרטיסים

אודות המלחין פרנץ להאר – כותב האופרטה האלמנה העליזה

להאר נולד ב-1870 לאב שהיה מנצח תזמורת בצבא האוסטרו-הונגרי. הוא נמשך למוסיקה בגיל צעיר וכבר שהיה בגיל 15 התקבל לקונסרבטוריון למוזיקה של פראג כשאחד ממוריו היה אנטונין דבוז'ק, שראה את הפוטנציאל של להאר כמלחין ואמר לו: "תלה את כינורך, ילדי, וכתוב מוזיקה".

החל מ-1902 החל להאר לכתוב אופרטות. האופרטה הראשונה שלו הייתה "נשות וינה" אך היצירה המוכרת שלו ביותר שפרצהלו את הדרך כמלחין חשוב הייתה האופרטה שכתב בשנת 1905 "האלמנה העליזה" שכאמור תגיע לישראל בתחילת 2019. האופרטה זכתה להצלחה עצומה והיא ממשיכה להיות מוצגת ברחבי העולם עד היום, למעלה ממאה שנים מאז כתיבתה,

לאחר ההצלחה הגדולה התפרסם להאר כמלחין של "אופרטות וינאיות" וכיורשו האמנותי של יוהאן שטראוס. אופרטות נוספות שהוא הספיק לכתוב היו "הרוזן מלוקסמבורג" (1909), "אהבת הצוענים" (1910) ו"אווה" (1911), "פאגאניני" (1925), "פרדריקה" (1928), "ארץ החיוכים" (1929) ו"ג'ודיטה" (1934).

להאר היא מוחרם בישראל לתקופה מסויימת בעקבות אהבתו של היטלר ליצירותיו. אך לאחר שנים ארוכות בהן לא הוכח כי היה אנטישמי או נאצי הוחלט לבטל את החרם בתחילת שנות השבעים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק