האופרה ורתר – רכישת כרטיסים ולוח הופעות 2018

האופרה ורתר - רכישת כרטיסים ולוח הופעות 2018
האופרה ורתר - רכישת כרטיסים ולוח הופעות 2018

האופרה הישראלית תעלה בקרוב במהלך חודש נובמבר 2018 את האופרה הידועה "ורתר" של המלחין הצרפתי ז'ול מסנה בהפקה חדשה. מי יהיו הסולנים? כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה תוכלו לקנות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

במסגרת העונה החדשה של האופרה הישראלית ל-2018 ו-2019 וכמה חודשים לפני שהאופרה סלומה תופיע לישראל, האופרה המפורסמת ורתר של ז'ול מסנה המבוססת על הרומן הידוע של גתה, תגיע לבימות בית האופרה בתל אביב בהפקה חדשה ומושקעת ותציג מספר הופעות בחודש נובמבר 2018.

קצת על האופרה מהרויאל אופרה האוס

האופרה ורתר נחשבת לאחת האופרות הרומנטיות המצליחות והידועות ביותר והיא מבוססת באופן חופשי על רומן המכתבים של גתה "ייסורי גתה הצעיר" מ-1774 עם ליברית מאת אדוארד בלאו, פול מילייה וז'ורז' הרטמן. המנצח על האופרה שתציג בישראל, יהיה הצרפתי אלאן גוינגאל שזאת תהיה הופעתו הראשונה עם האופרה הישראלית והבמאי יהיה הבלגי פול-אמיל פורני שכבר ביים בעבר כמה הפקות עם האופרה הישראלית כמו החטיפה מן ההרמון או פאוסט.

בתפקידים הראשיים באופרה ורתר, ייקחו חלק הסולנים אלכסיי דולגוב והו-יון צ'ונג שיגלמו את ורתר, מאיה לחיאני ונעמה גולדמן שיגלמו את שרלוט וקית' האריס ועודד רייך שיגלמו את אלבר. עוד ישתתפו באופרה, הסולנים הילה פחימה, נור דרוויש, אינסנג סים, ולדימיר בראון, איתן דרורי, אושרי שגב ויאיר פולישוק.

התזמורת שתלווה את המופע היא התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון ויחד איתה תשתתף גם מקהלת צעירי מורן. השירה באופרה היא בצרפתית כאשר כתוביות בעברית ואנגלית יוקרנו לאורך המופע.

האופרה ורתר – כרטיסים

מחירי הכרטיסים לאופרה ורתר נעים בין 146 ש"ח לכרטיסים מוזלים ומגיעים ל-396 ש"ח. מכירת הכרטיסים נפתחה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.

האופרה ורתר – לוח הופעות 2018

האופרה תרוץ בין התאריכים 9 עד ה-23 בנובמבר 2018 בבית האופרה בת"א (המשכן לאומנויות הבמה). להלן לוח ההופעות של האופרה ורתר:

אירוע תאריכים מיקום מחיר כרטיסים
האופרה ורתר 9-23 בנובמבר 2018 בית האופרה ת"א כרטיסים מוזלים החל מ-146 רכישת כרטיסים

עלילת האופרה ורתר

עלילת האופרה מתרחשת בין הקיץ לחורף בביתם ובחיי הכפר של משפחת נציב המחוז האלמן. במרכז העלילה שרלוט, בתו הבכורה של נציב המחוז, וצעיר מלנכולי ומהורהר בשם ורתר.

במערכה הראשונה, המתרחשת בקיץ, ורתר מלווה את שרלוט המאורסת לאלבר לנשף המתקיים בעיירה הסמוכה. ורתר מתרשם ממסירותה של שרלוט ומדאגתה לאחיה הצעירים מאז מות האם. במהלך הערב הם מתאהבים, אך שרלוט מסבירה כי הבטיחה לאמה שתינשא לאלבר. ורתר מבקש ממנה בצער לקיים את הבטחתה. במערכה השניה, המתרחשת בסתיו, שרלוט ואלבר כבר נשואים ומודעים לרגשותיו של ורתר השרוי במצוקה בשל אהבתו לשרלוט הנשואה לאחר. הם מנסים לסייע לוולבסוף שרלוט מבקשת ממנו שילך ויחזור רק בחג המולד.

במערכה השלישית חוזר ורתר לביקור בערב חג המולד. שרלוט נקרעת בין ערכיה וחובותיה למשפחתה ולבן זוגה ובין אהבתה לורתר. למרות נסיונותיו של ורתר להתקרב היא דוחה אותו והוא עוזב בייאוש. ורתר מעביר מכתב לאלבר בו הוא מבקש לשאול את אקדחיו. שרלוט שמבינה את כוונותיו מנסה למנוע זאת, אך לשווא. במערכה הרביעית מוצאת שרלוט את ורתר כשהוא פצוע אנושות ומבקש ממנה שלא תזעיק עזרה. תוך כדי שירת ילדים של שירי חג המולד הם מתנשקים וורתר מת מפצעיו.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
יעל
5 years ago

לא ברור לי מדוע אני לא יכולה להדפיס את המידע על האופרה………..

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק