דע: שי צברי עם סינגל וקליפ ראשון מהאלבום השני – צפו

דע: שי צברי עם סינגל וקליפ ראשון מהאלבום השני - צפו
דע: שי צברי עם סינגל וקליפ ראשון מהאלבום השני - צפו

הזמר שי צברי עובד במרץ בימים אלו על האלבום השני והבוקר כבר משחרר סנונית ראשונה מתוכו – השיר "דע", שיר שהלחין צברי יחד אלון לוטרינגר למילותיו של המשורר אבישי חורי.

השנה האחרונה הייתה שנת אתגר משמעותית עבור האמנים ועולם התרבות בישראל וגרמה לכולם לעשות חישוב מסלול מחדש. לצברי, הייתה זו הזדמנות ליצור את השיר החדש דע ולעבוד על אלבום שני שמגיע לאחר אלבום ראשון מצליח במיוחד.

השיר החדש מלווה גם בקליפ שיצר עדן כליף. צפו גם אתם בקליפ לשיר דע של שי צברי:

וזה מה שהיה לצברי לומר על השיר החדש:

אלה ימים משוגעים. חוסר הוודאות שמתלווה אליהם מוציא אותי לפעמים מדעתי. "אין לך עשב ועשב מלמטה שאין ממונה עליו מלמעלה, ושומר אותו… ואומר לו גדל" נכתב בספר הזוהר.

לפני כמה שנים קיבלתי במתנה מחבר את ספר השירים של אבישי חורי עם השיר הזה ששואב השראה מאותו פסוק. כשקראתי אותו ראיתי בו שיר חניכה נפלא לבן, שמזכיר לו שגם ברגעים הקשים ביותר בחיים הוא צריך לזכור שהוא לא כאן סתם. שיש משמעות להיותו, שהיה מלאך שירד ושמר עליו ואמר לו גדל.

הלכתי לחברי היקר אלון לוטרינגר וישבנו יחד, הוא מול הפסנתר ואני על הספה, התבוננו במילים היפות והתחלתי לשיר את המילה הראשונה בשיר כאילו הייתה ניגון חסידי, אלון ענה בהרמוניה נפלאה והאיר את הקשר בין דע ל -גדל, כאילו רק אם תדע את פלאיותך תוכל לגדול באמת.

התקופה הזאת קשה. לפעמים קל לשכוח שאנחנו לא פה סתם. שיש בנו פלא. שהיה מלאך ושיש עוד רבים בתוכנו. בשביל שאני אזכור בעצמי ובשביל הילדים שלנו המתוקים, אני שר את "דע".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק