דניאל כהן הופעות

דניאל כהן הופעות
דניאל כהן הופעות

מחפשים לראות הופעת סטנדאפ של דניאל כהן? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות של דניאל כהן כולל מידע מעודכן על רכישת כרטיסים, הנחות ומבצעים ופרטים נוספים.

בטוח יצא לכם להיתקל באחד הסרטונים המצחיקים של הסטנדאפיסט דניאל כהן ברשתות החברתיות. בסגנונו המיוחד, כהן מציג נקודת מבט בוגרת, מצחיקה ושנונה בחיים בנקודות הנוגעות בכולנו. המופע המצוין שלו "ערב סביר" רץ בהצלה ברחבי הארץ כבר 12 שנה.

אז איפה תוכלו לראות את דניאל כהן בהופעה? כמה יעלו כרטיסים ואיפה קונים? איפה תמצאו הנחות ומבצעים? ומהו לוח ההופעות המעודכן שלו? כל זה ועוד, בעמוד זה.

דניאל כהן לוח הופעות

הנה לוח הופעות סטנדאפ של דניאל כהן לחודשים הקרובים:

כרטיסים לדניאל כהן – איפה תוכלו לקנות כרטיסים? ומהם המחירים?

מחיר הכרטיסים להופעות הקרובות של דניאל כהן עומדים על כ-105 ש"ח לאדם. את הכרטיסים לכל ההופעות תוכלו לרכוש באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא.

  • כאן תוכלו למצוא לוח הופעות סטנדאפ חודשי ומעודכן של כל אמני הסטנדאפ המוכרים בכל רחבי הארץ

הנחות ומבצעים להופעות של דניאל כהן

בינתיים, לא מצאנו הנחה או אנו ממשיכים לחפש ולעדכן בכל עת מידע על הנחות או מבצעים. היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו ותוכלו להתעדכן בזמן אמת בכל מידע חדש.

אודות דניאל כהן

דניאל כהן הוא אחד הקומיקאים והסטנדאפיסטים המוערכים ביותר בישראל שכבר הספיק להופיע במיטב תוכניות הטלוויזיה כגון "צחוק מעבודה", "הכיתה הטיפולית", "קומדי בר", "המועדון" ועוד. הוא מקפיד להופיע בכל רחבי הארץ ועושה זאת כבר למעלה מ-12 שנה.

קטעים פופולריים של דניאל כהן

הנה כמה קטעים פופולריים של דניאל כהן בסטנדאפ על הבמה:

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק