להקת המחול של דמיטריס פאפאיואנו תגיע לישראל ב-2022 – כל הפרטים!

להקת המחול של דמיטריס פאפאיואנו תגיע לישראל ב-2022 - כל הפרטים!
להקת המחול של דמיטריס פאפאיואנו תגיע לישראל ב-2022 - כל הפרטים! צילום: Julian Moment

להקת המחול של הכוריאוגרף דמיטריס פאפאיואנו תופיע בישראל בחודשים אפריל ומאי 2022 במשכן לאמנויות הבמה. כמה יעלו כרטיסים? ואיפה תקנו? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

הכוריאוגרף היווני הידוע דמיטריס פאפאיואנו יגיע עם להקתו לישראל במהלך 2022 עם מופע חדש ופרובוקטיבי ויופיע כאן יחד עם 8 רקדנים במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב באפריל ומאי 2022. כאן תוכלו למצוא את כל הפרטים על המופע כולל מידע על רכישת כרטיסים ולוח הופעות מעודכן.

להקת דמיטריס פאפאיואנו בישראל 2022 לוח הופעות ורכישת כרטיסים

מכירת הכרטיסים למופע של להקת דמיטריס פאפאיואנו בישראל נפתחה ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים נעים בין 201ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ועד ל-401 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר.

להלן לוח המופעים של להקת המחול בישראל:

אודות המופע

המופע החדש של פאפאיואנו בישראל יחבר בין ונוס, אפרודיטה ובוטיצ'לי בגרסה עכשווית כשהוא מפסל בגופות של שמונת הרקדנים שלו ויוצר עולם ציורי ופואטי, חלום ארוטי הנע מרוגע צרוף, שלווה והומור. המופע ילווה במוזיקה של המלחין הידוע אנטוניו ויואלדי.

דמיטריס פאפאיואנו הוא אחד הכוריאוגרפים הידועים בעולם בתחום המחול המודרני ומשפיע רבות על הז'אנר עם הופעות בכל העולם. הוא כבר הופיע בישראל בעבר וזכה כאן להצלחה רבה.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק