דימיטרי וגאס ולייק מייק בישראל פסח 2019 – כרטיסים, הנחות וכל המידע

דימיטרי וגאס ולייק מייק בישראל פסח 2019 - כרטיסים, הנחות וכל המידע
דימיטרי וגאס ולייק מייק בישראל פסח 2019 - כרטיסים, הנחות וכל המידע

צמד הדיג'יים והמפיקים הידועים דימיטרי וגאס ולייק מייק יחזרו שוב לישראל להופעה מיוחדת וחד פעמית שתתקיים בלייב פארק ראשון לציון בפסח 2019 ויופיעו כאן בערב ארוך יחד עם עוד אורחים מיוחדים. אז מתי זה יקרה? כמה יעלו הכרטיסים? ואיך תשיגו הנחות? כל הפרטים, בכתבה הבאה.

במסגרת מופעי פסח 2019 הרבים שיתקיימו בישראל, גם צמד הדיג'יים המצליח והידוע דימיטרי וגאס ולייק מייק (Dimitri Vegas & Like Mike) שכבר הופיעו בישראל אינספור פעמים בשנים האחרונות, יעשו זאת שוב בפסח 2019 הקרוב במופע גדול וחגיגי שיתקיים בלייב פארק בראשון לציון ב-24 באפריל. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ויש גם הנחות. כל הפרטים, בהמשך העמוד.

ההופעה של דימיטרי וגאס ולייק מייק בישראל בפסח 2019 תתקיים במסגרת פסטיבל "Blu Music" השייך למותג משקאות האנרגיה Blu המשיק ליין של פסטיבלים חדש כשיריית הפתיחה תתקיים בלייב פארק בראשון לציון בפסח הקרוב. יחד עם וגאס ומייק, יופיעו בלייב פארק בפסח גם האמנים הישראלים המצליחים ויני ויצ'י, Teamworx, דיג’יי ריף ורייזינג דאסט.

דימיטרי וגאס ולייק מייק נחשבים כיום לבין האמנים המובילים והמצליחים ביותר בעולם המוסיקה האלקטרונית והמסיבות ושמם כבר הפך למותג מצליח מזה שנים רבות. המגזין העולמי "DJ Mag" דירג את השניים במקום הראשון כבר שלוש שנים ברציפות וברזומה של השניים, שיתופי פעולה רבים עם גדולי האמנים הבינלאומיים בז'אנר כגון דיוויד גואטה, ארמין ואן ביורן, סטיב איוקי ורבים אחרים.

דימיטרי וגאס ולייק מייק בישראל בפסח 2019 – כמה יעלו הכרטיסים?

ההופעה של וגאס ומייק בישראל תתקיים ב-24 באפריל 2019 בלייב פארק בראשון לציון בשעה 22:30 בלילה. מחירי הכרטיסים יחולקו לשניים – מחיר כרטיס רגיל יעמוד על 225 ש"ח וכרטיס לגולדן רינג יעמוד על 275 ש"ח לאדם. מכירת הכרטיסים נפתחה ונמצאת בעיצומה. את הכרטיסים ניתן לרכוש באמצעות משרד הכרטיסים "טיקטמאסטר" בעמוד הבא.

הנחות, מבצעים והטבות

לקוחות חברות כרטיסי האשראי לאומי קארד ואמריקן אקספרס, יוכלו ליהנות מכרטיסים מוזלים להופעה של וגאס ומייק בישראל בפסח 2019 והם יוכלו לממש את ההטבה במעמד הרכישה באתר "טיקטמאסטר".

דימיטרי וגאס ולייק מייק (DVLM קצר או DV&LM) הם צמד דיג'יים בלגי, המורכב האחים דימיטריוס "דימיטרי" אנסטסיוס ומייקל "מייק" קרל טיביוס. שני האחים מובילים את סצינת מוסיקת המועדונים כבר שנים רבות כשבסגנון המוזיקה שלהם הם מייצגים בעיקר את הז'אנרים ביג-רום ואלקטרו האוס.

השניים נולדו ביוון בשנות ה-80 להורים בלגים ממוצא יווני. דימיטרי היה זה הראשון שהחל בקריירה מוסיקלית כאשר בשנת 1999 כבר עזב את בלגיה לטובת סיבוב הופעות באירופה והפך מהר מאוד לאחד השמות החמים בתעשיית המוסיקה האלקטרונית. כמה שנים לאחר מכן, חבר את אחיו מייקל, ויחד הקימו את ההרכב איתו הם פועלים כיום שהם מכונים "דמימטרי וגאס ולייק מייק".

החל משנת 2007 השניים כבר החלו לעבוד עם טובי האמנים העולמיים ויצרו רימיקסים לקטעים רבים וידועים של אמנים כמו סנופ דוגי דוג, ליידי גאגא, ג'ניפר לופז ועוד. כמה שנים לאחר מכן ייסדו את חברת התקליטים "Smash The House" ואף היו אחראים על ההמנון של פסטיבל טומורולנד הבינלאומי הידוע ב-2010.

שנה לאחר מכן, הופיעו וגאס ומייק שוב בפסטיבל טומורלנד לצד אמנים ידועים נוספים כמו אפרוג'ק, סטיב איוקי ועוד. במקביל, הוציאו השניים, להיטים גדולים שהביאו להם מיליוני צפיות ביוטיוב וברשתות החברתיות כשהם משתפים פעולה עם מרטין גריקס ועוד אמנים רבים. ב-2013 הם הוציאו את הלהיטים "Chattahoochee" ו-"Find Tomorrow (Ocarina)" שהביאו להם חשיפה גדולה ומשמעותית.

ההופעות של דימיטרי וגאס ולייק מייק ידועות כהופעות מוצלחות במיוחד והם נוהגים להופיע במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ביקורים רבים גם בישראל. עתה כאמור, הם יחזרו לכאן שוב להופעה נוספת שתתקיים בלייב פארק בראשון לציון בפסח 2019.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק