דודו פישר, טילדה רג'ואן וליאוניד פטשקה בהופעה – כרטיסים ולוח הופעות 2023

דודו פישר, טילדה רג'ואן וליאוניד פטשקה בהופעה - כרטיסים ולוח הופעות 2022
דודו פישר, טילדה רג'ואן וליאוניד פטשקה בהופעה - כרטיסים ולוח הופעות 2022 צילום: נטליה ליין

דודו פישר, טילדה רג'ואן וליאוניד פטשקה עולים במופע חדש של שירים ולהיטים מעולם הברודווי והשאנסונים. איפה תוכלו לראות את ההופעה? וכמה יעלו כרטיסים? כל הפרטים, בעמוד הבא.

שלושת האמנים המצליחים דודו פישר, ליאוניד פשטקה וטילדה רג'ואן ייפגשו על במה אחת במופע משותף חדש שיחבר שירי ולהיטי ברודווי עם השאנסונים הידועים ועם מוזיקת הג'אז בביצוע משתוף של השלושה. בהמשך עמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על המופע החדש לרבות פרטים על רכישת כרטיסים ולוח הופעות מעודכן.

המופע החדש של פישר, רג'ואן ופטשקה ייקרא "בין ברודוויי לשאנז אליזה" ויביא אל הבמה לראשונה בישראל שילוב בין סגנון הברודווי האמריקאי לסגנון השאנסון הצרפתי בהגשתם של שלושה אמנים מובילים בתחומם ובליווי של תזמורת האופרה הקאמרית הישראלית ולהקתו של לאוניד פטשקה הכוללת ולרי ליפץ בקונטרבס, אלקס אקופוב על התופים ואולג ניימן בסקסופון.

שלושת האמנים זכו כל אחד לקריירה מפוארת בפני עצמו ולראשונה יחברו את כשרונם יחד במופע משותף על הבמה – דודו פישר נחשב לאחד הטנורים הידועים ביותר בעולם ומחזיק ברזומה מכובד ביותר הכולל הופעות במחזות זמר ידועים ומהגדולים ביותר בעולם, טילדה רג'ואן היא זמרת בינלאומית עם מנעד רחב מאוד הכולל 5 אוקטבות וזוכה להופיע בכל רחבי העולם וליאוניד פטשקה נחשב לאחד מנציגי הג'אז הישראלי עם קריירה ענפה ורחבה הכוללת הופעות עם האמנים המובילים בישראל ובעולם.

דודו פישר, ליאניד פטשקה וטילדה רג'ואן – לוח הופעות 2023

השלושה יציגו הופעות ברחבי הארץ במהלך 2023. להלן לוח ההופעות העדכני לחודשים הקרובים:

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים להופעה מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא. טווח המחירים נע בהתאם לסוג הכרטיס ומיקום הישיבה באולם. משך ההופעה הוא כשעתיים כולל הפסקה.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק