דודו פישר הופעות

דודו פישר הופעות
דודו פישר הופעות

מחפשים לראות הופעה של דודו פישר? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות של דודו פישר כולל מידע מעודכן על רכישת כרטיסים, הנחות ומבצעים ופרטים נוספים.

דודו פישר הוא אחד הזמרים הישראלים הראשונים שכבש את העולם והפך לאמן בינלאומי מצליח עם קריירה מפוארת שממשיכה עד היום. יכולתו הווקלית הוירטואוזית הביאה את פישר להערכה רבה בקרב קהל גדול בישראל וברחבי העולם. פישר ממשיך להופיע ברחבי ישראל והעולם כשהוא מציג חיבורים ושיתופי פעולה מיוחדים עם אמנים שונים ומשלב יחד איתם סגנונות רבים. כך למשל תוכלו למצוא הופעה של דודו פישר וננסי ברנדס ושיתופי פעולה נוספים.

אז איפה תוכלו לראות את דודו פישר בהופעה? כמה יעלו כרטיסים ואיפה קונים? איפה תמצאו הנחות ומבצעים? ומהו לוח ההופעות המעודכן שלו? כל זה ועוד, בעמוד זה.

דודו פישר לוח הופעות

דודו פישר חוגג השנה 50 שנות קריירה ויוצא במופע חדש עם ירדנה ארזי שיציג תאריכים רבים ברחבי הארץ. להלן לוח ההופעות של המופע החדש:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
באר שבע משכן אמנויות הבמה באר שבע - אולם 1 62 כרטיסים
99 - 119
רכישת כרטיסים שעתיים

כרטיסים לדודו פישר – איפה תוכלו לקנות כרטיסים? ומהם המחירים?

מכירת הכרטיסים להופעות של פישר מתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-199 ש"ח לאדם.

  • כאן תוכלו למצוא לוח הופעות חודשי ומעודכן של כל אמני ישראל בכל רחבי הארץ

הנחות ומבצעים להופעות של דודו פישר

בינתיים, לא מצאנו הנחה או מבצע מסוים. אנו ממשיכים לחפש ולעדכן בכל עת מידע על הנחות או מבצעים להופעות של דודו פישר. היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו ותוכלו להתעדכן בזמן אמת בכל מידע חדש.

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק