השמחה שלנו: דודו אהרון ואיתי לוי בשיר חדש ובלוח הופעות ל-2019

השמחה שלנו: דודו אהרון ואיתי לוי בשיר חדש ובלוח הופעות ל-2019
השמחה שלנו: דודו אהרון ואיתי לוי בשיר חדש ובלוח הופעות ל-2019

הזמר דודו אהרון והזמר איתי לוי משיקים השבוע סינגל חדש וטרי בשם "השמחה שלנו" שמכוון בעיקר לעונת החתונות ההולכת ומתקרבת מיד לאחר ל"ג בעומר וממשיכים להציג לוח הופעות עדכני גם ב-2019.

בהפקת השיר החדש "השמחה שלנו", השתתפו שניים מהיוצרים הגדולים ביותר כיום בעולם המוזיקה הים תיכונית – אבי אוחיון שכתב את המילים והלחין את השיר יחד אהרון ולוי, ויעקב למאי שעיבד והפיק מוסיקלית את השיר שעתיד להפוך ללהיט מהר מאוד.

רק אתמול עלה השיר ליוטיוב, וכבר היום, יום בלבד מאז עלייתו לאוויר, הוא עומד על למעלה מ-200 אלף צפיות. השיר מכוון בעיקר לעונת החתונות והוא קרוב לוודאי ייכנס בקרוב לפלייסיט של הדיג'יים ותקליטני החתונות.

לוח הופעות

דודו אהרון יופיע הערב בשעה 22:30 במועדון רדינג 3 בתל אביב ובו הוא יבצע את כל להיטיו הגדולים כגון 'שם טבעת עליה', 'טרמינל 3', 'תגידו לה', 'הכל זה מלמעלה', 'אמא יקרה', 'בחור רגיש', 'כסף ואלכהול', 'הכל קורה בת"א', 'אהבה ללא גבולות', 'האוטו שלי היופי שלך', 'אין כמו אהבה', 'דובדבן', 'נתת לי אותה', 'את אשתי', 'אל תדאגי לגורלנו', 'לא דומה', 'מילים פשוטות' ועוד ולהיטי ענק. מחירי הכרטיסים לדודו אהרון בהופעה רדינג 3 נעים בין 119 ל-175 ש"ח. ניתן לרכוש את הכרטיסים באתר הבא.

איתי לוי יופיע עם המופע "עושה מסיבה" ב-15 ביוני 2019 בלייב פארק ראשון לציון ובו הוא יארח אומנים, DJ ולהקה של 18 נגנים. מחיר הכרטיסים להופעה של לוי נע בין 169 ל-299 ש"ח כשיש גם אפשרות לרכישת כרטיסים בהנחה ללקוחות MAX. פרטים נוספים, אפשר למצוא כאן.

השניים גם צפויים להופיע במסגרת הופעות יום העצמאות 2019 הרבות המתקיימות ברחבי הארץ ובימים הקרובים נדע ונעדכן באיזו עיר הם יופיעו.

בינתיים, האזינו לשיר החדש של דודו אהרון ואיתי לוי "השמחה שלנו" כאן.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק