דברים שאני יודעת בית ליסין – כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2020

דברים שאני יודעת כרטיסים לוח הצגות הנחות כרטיסים מוזלים
דברים שאני יודעת בית ליסין - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2020. צילום: כפיר בולוטין

ההצגה המוערכת "דברים שאני יודעת" בכיכובה של יונה אליאן קשת, מציגה תאריכים חדשים ל-2020. מתי תוכלו לראות את ההצגה? מה חשבו המבקרים? ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים החל מ-81 ש"ח במקום 220 ש"ח? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

(עדכון אחרון: 17/6/2020)

שיתוף פעולה של תיאטרון בית ליסין ותיאטרון חיפה, מחזיר את השחקנית הבכירה יונה אליאן קשת אל קידמת הבמה עם העיבוד העברי להצגה "דברים שאני יודעת" של אנדרו בוול שעולה בפעם הראשונה בישראל ומציג סיפור משפחתי דרמטי ומטלטל. בהמשך העמוד, תוכלו למצוא מידע על מכירת הכרטיסים, רשימת שחקנים ומשתתפים, ביקורות, כרטיסים מוזלים ולוח הצגות מעודכן ל-2020.

ההצגה "דברים שאני יודעת" היא מחזה חדש יחסית שעלה בפעם הראשונה ב-2016 ונכתב ע"י המחזאי האוסטרלי אנדרו בוול בהפקה משותפת של תיאטרון בריטי ואוסטרלי. המחזה זכה להצלחה והערכה רבה ועתה, גם שני בתי תיאטרון גדולים בישראל – בית ליסין ותיאטרון חיפה, החליטו להביא גם לכאן גרסה עברית של המחזה.

לצורך המעבר לגרסה העברית של המחזה, הופקד המתרגם דורי פרנס המוערך ועל הבימוי – משה נאור, המשמש גם כמנהל אומנותי של תיאטרון חיפה. לתפקידים הראשיים נבחרו יונה אליאן קשת/סנדרה שדה וגדי יגיל יחד עם פאנל של שחקנים הכולל את יעל וקשטיין, עידו רוזנברג, מיכל עוזיאל וגיא גורביץ'.

דברים שאני יודעת
ההצגה דברים שאני יודעת. צילום: כפיר בולוטין

בהצגה, מביא בוול סיפור של משפחה עם 4 ילדים, עם משקעים ומתחים פנימיים שנצברו עם השנים. הילדים שהפכו לבוגרים עם השנים, יצרו כל אחד מתחים חדשים שגרמו לשלדים שבארון לצאת. התוצאה – עלילה מיטלטלת וסוערת עם הרבה מאוד רגעים דרמטיים.

ההצגה דברים שאני יודעת – כרטיסים מוזלים החל מ-81 ש"ח במקום 220 ש"ח

מחיר הכרטיסים להצגה דברים שאני יודעת בקופות התיאטרון, עומדים על 220 ש"ח אך תוכלו למצוא כרטיסים בהנחה ב-81 ש"ח בלבד באמצעות האתר הבא. שימו לב: כמות הכרטיסים מוגבלת.

לוח הצגות עדכני ל-2020

ההצגה תציג מספר גדול של הופעות לאורך 2020 בתיאטרון בית ליסין בתל אביב ובתיאטרון חיפה. להלן לוח ההצגות העדכני לחודשים הקרובים:

תל אביב-יפו תיאטרון בית ליסין תל אביב – אולם דיזנגוף 1 34 כרטיסים
81 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון בית ליסין תל אביב – אולם דיזנגוף 1 34 כרטיסים
81 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון בית ליסין תל אביב – אולם דיזנגוף 1 32 כרטיסים
81 ₪
רכישת כרטיסים

 

רשימת שחקנים ומשתתפים בהצגה "דברים שאני יודעת"

כאמור, בתפקידים הראשיים תמצאו את יונה אליאן קשת (ברוטציה עם סנדרה שדה) וגדי יגיל יחד עם יעל וקשטיין, עידו רוזנברג, מיכל עוזיאל וגיא גורביץ'. הבימאי הוא משה נאור והמתרגם הוא דורי פרנס. עוד לקחו חלק בהפקה: תפאורה: כנרת קיש, תלבושות: אורנה סמורגונסקי, מוסיקה: שאול בסר, תאורה: קרן גרנק ותנועה: שרון גל.

ביקורת

לאחר שההספיקה לרוץ כבר כמה פעמים בחודשים האחרונים, העיבוד העברי של בית ליסין וחיפה להצגה "דברים שאני יודעת", קיבל ביקורות טובות מאוד ברשת. באתר מעריב זכתה ההצגה לכותרת "דרמה משפחתית מרגשת" ולסופרלטיבים רבים על הבימאי משה נאור שהצליח להביא הרבה הומור לסיטואציות המורכבות. גם באתר "הבמה" ובאתרים נוספים, זכתה "דברים שאני יודעת" לביקורות טובות וחיוביות.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק