ג'ניפר לופז בישראל 2019 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים על ההופעה!

ג'ניפר לופז בישראל 2019 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים על ההופעה!
ג'ניפר לופז בישראל 2019 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים על ההופעה!

ב-1 באוגוסט 2019 תופיע בישראל הזמרת המצליחה ג'ניפר לופז בהופעה חד פעמית שתתקיים בפארק הירקון בתל אביב. האם עדיין נשארו כרטיסים? מהם המחירים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

אחרי הרבה מאוד שמועות וידיעות לא רשמיות, זה כבר רשמי וסופי: הזמרת ג'ניפר לופז (Jennifer Lopez) תגיע לראשונה להופעה בישראל שתתקיים בפארק הירקון בתל אביב ב-1 באוגוסט 2019. זאת תהיה ההופעה השלישית בפארק הירקון בקיץ הקרוב והיא תצטרף להופעה הגדולה של בון ג'ובי וגם להופעה המתוכננת של עומר אדם בפארק הירקון. מכירת הכרטיסים בעיצומה ובשלב זה, עדיין נותרו כרטיסים. כל הפרטים על רכישת הכרטיסים, מחירים, ועוד, תוכלו למצוא בהמשך העמוד.

ההופעה של ג'ניפר לופז בישראל תתקיים במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי רחב במיוחד שתקיים הכוכבת בקיץ הקרוב בשם "It's My Party". לופז תופיע במהלך כל הקיץ ברחבי ארה"ב בסיבוב אינטנסיבי במיוחד הכולל מספר גדול מאוד של הופעות. ההופעה האחרונה שלה על פי האתר הרשמי, הוא ב-26 ביולי במיאמי. משם ככל הנראה, היא תגיע היישר אלינו להופעה בישראל.

מדובר באחת ההופעות הגדולות ביותר של הקיץ שמצטרפת לשורת הופעות חו"ל רבות שיפקדו אותנו בקיץ הקרוב. לופז תגיע לכאן עם ציוד רב הכולל 45 טון מטען ובליווי של כמאה אנשים ביניהם רקדנים, זמרים, נגנים, אנשי הגברה וסאונד וצוות טכני.

בעבר היו נסיונות רבים להביא לישראל את לופז אך בכל הפעמים, הניסיונות כשלו. הפעם, ב-2019 זה סוף סוף יקרה ועשרות אלפי מעריצים מאושרים, יוכלו לראות כאן בלייב את ג'ניפר לופז מבצעת כאן את מיטב להיטיה על בימת פארק הירקון. מי שאחראי להבאתה לכאן בקיץ הקרוב הוא המפיק מרסל אברהם.

כרטיסים לג'ניפר לופז בישראל 2019 – כמה יעלו הכרטיסים ואיפה קונים?

ההופעה של ג'ניפר לופז בישראל תתקיים ב-1 באוגוסט 2019 בפארק הירקון בגני יהושע בתל אביב. מחירי הכרטיסים לג'ניפר לופז יתחילו ב-365 ש"ח לכרטיסי דשא, ימשיכו ל-795 ש"ח לכרטיסי גולדן רינג ויגיעו עד ל-1205 ש"ח לכרטיסי VIP. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה והיא מתבצעת באתר של משרד הכרטיסים "לאן" כאן.

עדכון לגבי מצב הכרטיסים לג'ניפר לופז נכון להיום (4/6/2019): ישנם עדיין כרטיסים פנויים לכל המתחמים אך במתחם הגולדן רינג, הכרטיסים מתחילים להיאזל ונשארו כרטיסים אחרונים.

הנחות ומבצעים

לפי שעה, לא מצאנו מידע על הנחות, מבצעים או הטבות 1+1 להופעה של ג'ניפר לופז בישראל ב-2019. אנו ממשיכים לבדוק ולהתעדכן כל הזמן במידע חדש וברגע שנמצא מידע על הנחות או כרטיסים מוזלים, נעדכן כאן בדף זה ובעמוד הפייסבוק שלנו.

אודות ג'ניפר לופז

ג'ניפר לופז היא ללא ספק אחת מזמרות הפופ המצליחות ביותר בכל הזמנים ומזחיקה בקריירה מפוארת ומרשימה של הישגים, תארים ופרסים רבים. לופז, הידועה גם בכינויה "ג'יי לו", נולדה בשנת 1969 בשכונת ברונקס שבניו יורק למשפחה לטינית מפוארטו ריקו.

המוסיקה התנגנה כל הזמן בביתה וכבר שהייתה נערה, היא החלה את דרכה בעולם הבידור כשהצטרפה כרקדנית למחזמר בשם "Synchronicity" ולאחר מכן במופע בשם "Golden Musicals of Broadway" שרץ ברחבי אירופה. כשהייתה בגיל 16 בלבד, כבר הספיקה להשתתף בסרט שנקרא "ילדתי הקטנה".

התחלה בתור שחקנית

לופז החלה את דרכה הרצינית בעולם הבידור בעיקר בתחום המשחק. ב-1981 ביא עברה ללוס אנג'לס שם החלה לקחת תפקידים משמעותיים בסרטים גדולים. היא שיחקה לצד השחקנים וודי הארלסון ווסלי סנייפס בסרט "רכבת הכסף", בסרט "דם ווין" לצד ג'ק ניקולסון, בסרט "סלינה" בו היא אף שרה ורקדה או בסרט "סיבוב פרסה" יחד עם השחקן שון פן.

סרטים אלו, הפכו את לופז לכוכבת גדולה ופתחו בפניה שערים רבים להמשך דרכה בתעשיית הבידור. לקראת סוף שנות ה-90, לופש כבר כיכבה בתפקידים ראשיים בסרטי שוברי קופות כמו "רומן לא חוקי" עם ג'ורג' קלוני, "מארגנת החתונות" או "יפה במהנטן".

קריירה מוסיקלית עשירה

החל משנות ה-2000, החלה ג'ניפר לופז את הקריירה המוסיקלית שלה. ב-1999, הוציאה את סינגל הבכורה שלה "If You Had My Love" שזכה מיד להצלחה אדירה והפך לאחד השירים המושמעים ביותר ברחבי העולם באותה שנה. אלבומה הראשון שהוציאה באותו השנה זכה גם הוא להצלחה גדולה ומכר למעלה מ-10 מיליון עותקים.

להיטים רבים המשיכו לזרום מיד לאחר מכן שהפכו את ג'ניפר לופז לכוכבת פופ מצליחה ובינלאומית. בין הלהיטים הגדולים שלה ניתן לציין "On The Floor", "Ain't Your Mama","Ain't It Funny", "Jenny from the Block", " Booty" ועוד כמות אדירה של להיטי ענק (שרבים מהן היא תציג בהופעה שלה כאן בפארק הירקון בישראל באוגוסט 2019).

לופז אף זכתה להיכנס לספר השיאים של גינס כשאלבום הרימקיסים שהוציאה ב-2004, הפך לאלבום הרימיקסים המצליח בכל הזמנים ונרשם בספר של גינס. החל מ-2010, החלה לופז לתפקד כשופטת בתוכנית הטלוויזיה האמריקאית המצליחה "אמריקן איידול" והפכה לדמות משמעותית מאוד בתוכנית.

לופז גם הספיקה לשתף פעולה עם אמני פופ והיפ הופ רבים וטובים כמו פיט בול, איגי אזליה, רוברטו קרלוס ועוד רבים. היא הספיקה להוציא 8 אלבומי אולפן ולקטוף תארים ופרסים רבים. לופז נחשבת לאחת הנשים היפות בעולם לפי מגזני אופנה רבים וכם לאחת השחקניות והזמרות העשירות והמכניסות ביותר.

בחייה הזוגיים, הספיקה לופז להינשא ולהתגרש ולהיות בקשרים זוגיים עם בן אפלק, מארק אנטוני, דרייק והראפר שיין. כיום היא מאורסת לשחקן הבייסבול מארק רודריגז.

ג'ניפר לופז בישראל

לופז אהובה מאוד על הקהל הישראלי וניסיונות רבים מצד מפיקים בכירים בתעשיית הבידור הישראלית ניסו להביאה לישראל אך ללא הצלחה. עתה כאמור, לופז תגיע לכאן לראשונה ותופיע בישראל בחודש אוגוסט 2019 בפארק הירקון אל מול עשרות אלפי צופים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

9 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
רן
4 years ago

מתחיל ב-365?? לא הגזימו בכלל. למה שמישהו ישלם כזה סכום? לופז או לא…

קרן
4 years ago

ככה זה עולה גם בחו"ל פחות או יותר… מה זה נראה לך, הופעה של עדן בן זקן? זאת הפקה מטורפת.

קראת בכתבה כאן כמה אנשים וצוות מגיעים איתה?

Osi
4 years ago

כולל דמי טיפול זה מגיע ל- 500.
מוגזם!
יש עוד אתרים חוץ מ- לאן?

מלי
4 years ago

מתרגשת!
יאללה בלי שליליות, לפחות היא באה ואין מה לעשות ההפקה פה עולה מלא כסף ואבטחה

רינה
4 years ago

יקר

אביגיל
4 years ago

נשארו עדיין כרטיסים?

איציק
4 years ago

מה עם הנחות? לשלם מאות שקלים להופעה של ג'ניפר לופז (כבודה במקומה מונח) זה המון. אין כאן אף אחד ששמע על איזו הטבה משמעותית? 1+1? משהו??

רוני
4 years ago

מסכים עם כל הביקורת שכאן.. פשוט יקר מדי

אורל
4 years ago

100 ש"ח הנחה באמריקן אקספרס, 279 ש"ח לאומי קארד, 295 ישראכרט

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק