ג'ים ג'פריס בישראל 2023 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

ג'ים ג'פריס בישראל 2023 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!
ג'ים ג'פריס בישראל 2023 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים! צילום: באדיבות ג'ים ג'פריס

כל מה שרציתם לדעת על ההופעה של ג'ים ג'פריס בישראל שתתקיים ב-24 באוקטובר 2023 בהיכל מנורה תל אביב. כמה עולים כרטיסים? ואיפה קונים? הנה כל הפרטים.

הקומיקאי והסטנדאפיסט הבינלאומי ג'ים ג'פריס (Jim Jefferies) יגיע לישראל ויופיע כאן בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב בחודש אוקטובר 2023. בעמוד הבא תוכלו למצוא את כל המידע על ההופעה של הסטנדאפיסט המצליח בישראל כולל פרטים על רכישת כרטיסים.

ג'ים ג'פריס בישראל כרטיסים

מכירת הכרטיסים להופעה של ג'ים ג'פריס בהיכל מנורה באוקטובר 2023 נמצאת בעיצומה וניתן לרכוש כרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 355 ש"ח. משך ההופעה הוא כשעה ורבע.

זאת תהיה ההופעה הרביעית במספר של ג'ים ג'פריס בישראל שזוכה כאן באופן קבוע להצלחה רבה בקרב הקהל הישראלי. ההופעה שלו כאן תהיה במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי חדש שייקרא "Give ‘em What They Want Tour". ההופעה הייתה אמורה להתקיים בחודש מאי האחרון, אך נדחתה וזכתה לתאריך חדש ב-24 באוקטובר 2023.

אודות ג'ים ג'פריס

ג'פריס הוא אחד הסטנדאפיסטים המצליחים בעולם. המופעים שלו ידועים בזכות הסגנון הישיר והבוטה שלו שלא בוחל ולא עוצר לרגע. במופע, מדבר ומתייחס ג'פריס לכל נושאי היום-יום כגון זוגיות, משפחה, דתות, אלוהים ועוד. לג'פריס 4 ספיישלים בנטפליקס, כשבבספיישל החדש שלו שיצא השנה High & Dry, הוא מוכיח שהוא עדיין בכושר שיא.

ג'פריס – קומיקאי, סופר, שחקן ומוזיקאי אוסטרלי, ידוע בהומור החד שלו, הישיר והלא מתנצל, וזוכה להופיע בפני קהל רחב בכל רחבי העולם. הוא נולד ב-1974 בעיר בריסביין שבאוסטרליה והחל את הקריירה שלו כקומיקאי בגיל 19, כשהופיע במועדוני קומדיה ברחבי אוסטרליה.

בשנת 2003, הוא הוציא את אלבום הקומדיה הראשון שלו, "I'm a Celebrity, Get Me Out of Here!". האלבום זכה להצלחה רבה, והביא לג'פריס תשומת לב בינלאומית. בשנים שלאחר מכן, ג'פריס הוציא עוד חמישה אלבומי קומדיה, כולל "Relentless" (2005), "For What It's Worth" (2007), "Live at the Sydney Opera House" (2009), "Jim Jefferies: Fully Functional" (2011) ו-"Jim Jefferies: Freedumb" (2014). האלבומים זכו להצלחה רבה, וגרמו לג'פריס להפוך לאחד הקומיקאים המצליחים בעולם.

בנוסף לקריירה שלו כקומיקאי, ג'פריס גם כותב ומשחק בסדרות טלוויזיה. הוא יצר, כתב וכיכב בסדרת הטלוויזיה "Legit" (2013-2014), ששודרה ברשת FX האמריקאית. בשנת 2015, הוא החל להגיש את תוכנית האירוח "The Jim Jefferies Show", ששודרה ברשת Comedy Central האמריקאית. התוכנית הסתיימה בשנת 2019. ג'פריס הוא גם מוזיקאי פעיל. הוא הוציא שני אלבומים מקוריים, "Bare" (2007) ו-"The Comedian" (2011). הוא גם השתתף בכמה אלבומים של זמרים אחרים, כולל "The White Album" של הרולינג סטונס (2016).

דמותו של ג'פריס נחשבת לשנויה במחלוקת והוא ידוע בהערותיו החריפות והלא מתנצלות על מגוון רחב של נושאים, כולל פוליטיקה, דת, סקס וסמים. הוא גם ידוע בהתנגדותו לפוליטיקלי קורקט. למרות המחלוקת, ג'פריס הוא אחד הקומיקאים המצליחים בעולם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק