גילברט או'סאליבן בישראל 2023 – כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים?

גילברט או'סאליבן בישראל 2023 - כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים?
גילברט או'סאליבן בישראל 2023 - כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים?

גם הפסנתרן והזמר הידוע משנות ה-70 גילברט או'סאליבן יגיע לישראל בקיץ הקרוב ויקיים כאן הופעה אחת בלבד בהיכל התרבות ת"א. הנה כל הפרטים שרציתם לדעת על ההופעה המדוברת.

הזמר והפסנתרן האירי גילברט או'סאליבן (Gilbert O'Sullivan) יגיע לישראל להופעה חד פעמית בהיכל התרבות ת"א בחודש יוני 2023. בעמוד הבא תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההופעה לרבות מידע על רכישת כרטיסים, מחירים, הנחות ומבצעים.

ההופעה של גילברט או'סאליבן בישראל תתקיים במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי בכל העולם לאחר שסיים עכשיו סיבוב הופעות בבריטניה. או'סאליבן, שידוע בעיקר בזכות הלהיט הגדול ביותר שלו "Alone Again", יופיע כאן בישראל בליווי גיטריסט ויציג כאן את מיטב הלהיטים הגדולים ביותר שלו.

גילברט או'סאליבן כרטיסים

ההופעה של גילברט או'סאליבן תתקיים ב-15 ביוני 2023 בהיכל התרבות ת"א. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר כאשר מחירי הכרטיסים יחולקו לכמה רמות תמחור – הכרטיסים הזולים ביותר יעלו 189 ש"ח במקומות הרחוקים ביותר ואילו הכרטיסים היקרים ביותר במיקום הטוב ביותר ממול הבמה, יעמדו על 699 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר "קופת ת"א".

הנחות ומבצעים

לא מצאנו בשלב זה מידע על הנחות או כרטיסים מוזלים יותר מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בדף זה וגם בעמוד הפייסבוק שלנו.

או'סאליבן עשה את עיקר תהילתו במהלך שנות ה-60 וה-70 בהם מכר מיליוני עותקים מאלבומיו וזכה להתברג בראש מצעדי הבילבורד שבועות רבים. בין להיטיו הגדולים ביותר ניתן לציין את ",Out of the Question"",Get down" ,"Clair","Alone Again".

זאת לא תהיה הופעתו הראשונה של או'סאליבן בישראל. בשנת 2009 הופיע כאן בארץ ב-2 הופעות שזכו להצלחה גדולה. עתה כאמור, יחזור לכאן שוב הפעם במסגרת סיבוב הופעות עולמי חדש ויקיים הופעה אחד בודדת בתל אביב.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק