גידי גוב ותזמורת המהפכה בהופעה משותפת ב-2022 – כמה יעלו כרטיסים?

גידי גוב ותזמורת המהפכה בהופעה משותפת ב-2022 - כמה יעלו כרטיסים?
גידי גוב ותזמורת המהפכה בהופעה משותפת ב-2022 - כמה יעלו כרטיסים?

הזמר גידי גוב משתף פעולה עם תזמורת המהפכה במופע חד פעמי שיתקיים בחודש ינואר 2022 ובו יבוצעו להיטיו של גוב בעיבודים המפתיעים של תזמורת המהפכה. כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה תוכלו לקנות? הנה כל הפרטים.

תזמורת המהפכה המצויינת שהפכה בשנים האחרונות לאחד הלהיטים התרבותיים המוצלחים ביותר, ממשיכה לחדש ולהפתיע בשיתופי הפעולה הרבים שלה והפעם היא מציגה שיתוף פעולה חדש ומסקרן עם הזמר גידי גוב. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על המופע החדש כולל פרטים על רכישת הכרטיסים.

גידי גוב ותזמורת המהפכה – כרטיסים ולוח הופעות 2022

המופע של תזמורת המהפכה וגידי גוב יתקיים ב-13 בינואר 2022 בבית האופרה בתל אביב. מחירי הכרטיסים יתחילו ב-130 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ויטפסו מעלה לכרטיסים במיקום הטוב ביותר. את הכרטיסים ניתן לרכוש כבר מעכשיו באמצעות האתר הבא.

גם במופע החדש של גידי גוב ותזמורת המהפכה ישולבו קטעי וידאו בהופעה שיציגו חלקים מהקריירה הארוכה והסופר מגוונת של גוב הכוללת בין היתר את תוכנית הטלוויזיה המצליחה "זהו זה" וגם קטעים מתוכניתו "המסע המופלא של אהרוני וגידי".

במופע החדש תבצע תזמורת המהפכה עיבודים מרעננים ללהיטים הרבים שהוציא גידי גוב במהלך השנים כשעל העיבודים אחראים גם הפעם אמיר לקנר וזהר שרון. בין הלהיטים של גוב שיבוצעו בהופעה ניתן לציין את "נערה במשקפיים", "שלל שרב", "אין עוד יום" או "נאחז באוויר".

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק