גורל: סאגת ווינX בנטפליקס: בנות ווינקס מגיעות לסדרה לא מצויירת

גורל סאגת ווינקס נטפליקס סדרה
גורל סאגת ווינקס נטפליקס סדרה

סדרת הילדות "מועדון ווינקס" מקבלת גרסה חדשה ומושקעת בהפקתה של נטפליקס והפעם בגרסה לא מצויירת. מה בדיוק קורה שם? מתי זה יעלה? ומי המשתתפים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

הסדרה המצויירת מועדון ווינקס (Winx Club) שכבשה את עולמן של הילדות הצעירות בכל העולם כולל בישראל, מגיעה בגרסת חדשה ולא מצויירת בהפקה חדשה של נטפליקס שתיקרא "גורל – סאגת ווינX". הסדרה צפויה לעלות בנטפליקס ישראל ב-22 בינואר 2021.

יוצר הסדרה המקורי, האיטלקי איג'יניו סטראפי, יצר גם את הגרסה החדשה שתעלה בנטפליקס, כשהפעם הוא מכוון לקהל המתבגרים והמתגברות שעדיין זוכרים חסד נעורים לסדרת האנימציה המצליחה. הסדרה תכלול 6 פרקים שיעלו ברשת כאמור בסוף חודש ינואר 2021.

עלילת הסדרה מזכירה במעט את הארי פוטר – חמש צעירות שניחנו בכושר קסמים לומדות להפעיל ולהשתלט עליהן בבית ספר מיוחד לקסמים. רשימת המשתתפים בסדרה "גורל – סאגת ווינקס" כוללת את אביגייל קאוון, האנה ואן דר ווסטהויסן, פרשס מוסטפא, אליוט סולט, אלישע אפלבאום, דני גריפין, סאדי סוברל, פרדי ת'ורפ, רוב ג'יימס-קולייר, איב בסט ולזלי שארפ.

טריילר ראשון של הסדרה כבר שוחרר ותוכלו לצפות בו כאן:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
2 years ago

סדרה מהממת

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק