גוראן ברגוביץ' בישראל 2023 – כמה עולים כרטיסים? ואיפה קונים?

גוראן ברגוביץ' בישראל 2023 - כמה יעלה כרטיס? ואיפה קונים?
גוראן ברגוביץ' בישראל 2023 - כמה יעלה כרטיס? ואיפה קונים?

אמן המוזיקה הצוענית המצליח גוראן ברגוביץ' חוזר לישראל ויציג כאן בינואר 2023 סדרת הופעות ברחבי הארץ. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר. אז כמה יעלו כרטיסים? ואיפה רוכשים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

גוראן ברגוביץ', אחד האמנים האהובים ביותר על הקהל הישראלי, יעשה את דרכו שוב לישראל בתחילת שנת 2023 עם המופע המצליח שלו "Goran Bregovic and the Wedding & Funeral band" לסיבוב הופעות בתל אביב, ירושלים, חיפה ובאר שבע.

בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההופעה של המוזיקאי הסרבי המצליח לרבות מידע על רכישת הכרטיסים, הנחות ולוח הופעות עדכני.

גוראן ברגוביץ' בישראל כרטיסים ולוח הופעות 2023

ההופעות של גוראן ברגוביץ' ולהקת החתונות והלוויות בישראל יתקיימו בהאנגר 11 בתל אביב (ב-30/01), במשכן לאומנויות הבמה בבאר שבע (31/1), במרכז רפפורט חיפה (1/2) ובתיאטרון ירושלים בירושלים (2/2). להלן לוח ההופעות המלא:

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים להופעה של גוראן ברגוביץ' נפתחה הבוקר ומתבצעת באמצעות באתר הבא. מחיר הכרטיסים נע בין 199 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר לבין 299 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר באולם.

אודות ההופעה של גוראן ברגוביץ' בישראל

לברגוביץ' רומן ארוך ומצליח עם ישראל והוא הופיע כאן יחד עם להקתו הידועה "תזמורת החתונות והלוויות" (Goran Bregovic and the Wedding & Funeral band) מספר רב של פעמים כשהוא זוכה כאן להצלחה גדולה ולקהל מעריצים רק ונאמן.

ברגוביץ' זוכה להצלחה ולהערכה רבה ברחבי העולם הודות לסגנון המיוחד שיצר אשר מביא לקדמת הבמה את המוזיקה הצוענית השמחה והצוהלת בשילוב עם מוזיקת רוק מודרנית, רגאיי, טנגו ועם הרבה הומור ושמחה. אחת ההצלחות הגדולות שלו שייכת להשתתפותו בסרט המצליח "שעת הצוענים" של הבמאי הצועני אמיר קוסטריצה שגם הוא מוזיקאי צועני בעצמו.

ברגוביץ' המשיך לשתף פעולה עם קוסטריצה וכתב לו את הפסקולים לסרטים נוספים שלו. ברגוביץ' מתגורר כיום בפריז ומופיע ברחבי העולם עם להקתו ועם המוזיקה הייחודית והמקורית שלו.

מבצעים והנחות

לא מצאנו כרגע הטבות או כרטיסים מוזלים נמוכים יותר. אנו ממשיכים לבדוק ולהתעדכן בכל מידע חדש בנושא ונעדכן כאן בעמוד זה ובדף הפייסבוק שלנו.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק