גד אלמלח בישראל 2023 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים על ההופעה!

גד אלמלח בישראל 2023 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים על ההופעה!
גד אלמלח בישראל 2023 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים על ההופעה!

כל המידע על ההופעה של הקומיקאי הצרפתי גד אלמלח בישראל במרץ 2023. מתי זה בדיוק יקרה ואיפה? כמה עולים כרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

הקומיקאי הצרפתי/מרוקאי המצליח גד אלמלח יגיע להופעה בישראל שתתקיים בהאנגר 11 תל אביב בחודש מרץ 2023 הקרוב. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההופעה החד פעמית שלו בישראל לרבות פרטים על מחירי כרטיסים, הנחות ועוד.

אלמלח, יהודי יליד מרוקו שחי ופועל בצרפת, נחשב לאחד הקומיקאים המצליחים והפופולריים ביותר בצרפת ומחזיק ברזומה וקריירה מפוארת הכוללת שיתופי פעולה עם סטיבן ספילברג, וודי אלן, ג'רי סיינפלד ואחרים. במהלך הקריירה זכה אלמלח לפרסים והישגים רבים ולכבוד רב בתעשייה הבינלאומית.

ההופעה של גד אלמליח בישראל תתקיים במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי חדש שלו שייקרא "D'ailleurs" במסגרתו יגיע כאמור גם לישראל. המופע יתקיים בשפה הצרפתית ללא תרגום לעברית.

גד אלמלח בישראל 2023 – כרטיסים, מחירים והנחות

ההופעה של אלמלח בישראל תתקיים ב-13 במרץ 2023 בשעה 21:00 בערב במועדון האנגר 11 בנמל תל אביב. מכירת הכרטיסים נפתחה היום בבוקר ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "טיקטמאסטר". מחירי הכרטיסים ינועו בין 180 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ועד ל-390 לכרטיסים במיקום הטוב ביותר.

בשלב זה לא שמענו על הנחות או מבצעים למופע. אנו נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בעמוד זה ובדף הפייסבוק שלנו כאן.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק