ברוק קנדי בישראל 2019 – כרטיסים, הנחות וכל מה שצריך לדעת

ברוק קנדי בישראל 2019 - כרטיסים, הנחות וכל מה שצריך לדעת
ברוק קנדי בישראל 2019 - כרטיסים, הנחות וכל מה שצריך לדעת

הראפרית ברוק קנדי (Brooke Candy) בדרך להופעה בישראל בחודש מאי 2019. כמה יעלו הכרטיסים להופעה שלה בארץ? ואיפה תוכלו לקנות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים על ההופעה של הראפרית המצויינת בישראל.

הזמרת והראפרית הפרובוקטיבית ברוק קנדי (Brooke Candy) תגיע לראשונה לישראל להופעה אחת וחד פעמית שתתקיים במועדון הבראבי בתל אביב ב-10 במאי 2019. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר עם אפשרות לרכוש את הכרטיסים הראשונים בהנחה. פרטים, בהמשך.

ההופעה של ברוק קנדי בישראל היא בשורה משמחת ללא מעט מעריצים ישראלים וחובבי מוסיקת היפ הופ וראפ שישמחו לקבל הופעה של אחת האמניות התוססות והפרובוקטיביות הגדולות שצמחו בז'אנר לאחרונה. זאת תהיה הפעם הראשונה שקנדי תופיע בישראל.

קנדי היא ראפרית בת 29 שהחלה את הקריירה המוסיקלית שלה לא מזמן ב-2014 ומאז הספיקה לשבור הרבה פרות קדושות בתחום, לשתף פעולה עם גדולי האמנים בעולם כמו סיה, דיפלו ועוד ולשחרר גם כמה סינגלים מצליחים שזכו למיליוני צפיות והשמעות ברשתות החברתיות.

בין הסינגלים המצליחים ביותר שלה, ניתן לציין את "I Wanna Fuck Right Now" ואת "Everybody Does" שזכו לויראליות וכמות צפיות עצומה ברשת. השנה היא צפויה להוציא את אלבום הבכורה שלה שייקרא ככל הנראה "Sexorcims". בינתיים, היא הספיקה בשנה האחרונה להשתתף בסיבובי הופעות עם עם Lizzo ו-Charli XCX ולשחרר את השיר My Sex בהשתתפות פוסירייוט ו-MNDR עם הקליפ הפרובוקטיבי ששבר הרבה מאוד קווים אדומים גם למי שנחשב לפחות שמרן.

כרטיסים לברוק קנדי בישראל 2019 – מהם מחירי הכרטיסים? ומה עם הנחות?

מחירי הכרטיסים להופעה של ברוק קנדי בישראל ישתנו בהתאם לזמן המכירה. בשלב הראשון, מחיר הכרטיסים יעמוד בהנחת מכירה מוקדמת על 140 ש"ח בלבד. לאחר תקופת זמן מסויימת, המחיר יעלה ל-160 ש"ח ובסופו של דבר, המחיר יטפס ל-180 ש"ח לכרטיס.

ההופעה תתקיים במועדון הבארבי ב-10 במאי 2019 בשעה 20:30 בערב. מכירת הכרטיסים נפתחה היום כשמחירי הכרטיסים  עומדים כאמור על 140 ש"ח בלבד. את הכרטיסים ניתן לרכוש באתר של חברת ההפקות Zuzz שאחראית על הבאתה של קנדי לישראל בעמוד הבא.

אודות ברוק קנדי

ברוק (דיאן) קנדי, בת ה-29, היא זמרת, כותבת שירים, סטייליסטית וראפרית אמריקאית שפרצה לתודעה בזכות השתתפותה בקליפ של הזמרת גריימס בשיר "Genesis" ב-2012 שזכתה להצלחה ויראלית גדולה מאוד. בעקבות הצלחתה, עלה מעמדה של קנדי ​​בסצנת האנדרגראונד והיא החלה לשחרר את חומרים משלה. בתחילת 2014, היא חתמה חוזה עם חברת RCA והוציאה את הבכורה הגדולה שלה "Opulence" עם EP מלווה באותו שם ב -6 במאי 2014. [1] [2] מאוחר יותר, היא הצטרפה לרשימה של קולומביה בבריטניה. [3] שתיהן הן חטיבות של Sony Music.

אלבום הבכורה של קנדי "Daddy Issues", היה אמור לצאת במקור ב-2015 אך עבר סדרה שלמה של עיכובים וממנו היא שחררה רק כמה סינגלים. על פי פרסומים שונים, קנדי צפויה להוציא את האלבום הראשון באורך מלא שלה בשנת 2019.

ברוק קנדי נולדה באחד הפרברים לוס אנג'לס והוריה התגרשו כשהייתה בת שמונה. אמה הייתה אחות ילדים בזמן שאביה היה סמנכ"ל הכספים של חברת "האסטלר". בראיונות שערכה, דיברה קנדי על ההבדל הבולט בין חייהם של שני הוריה: "האחת אחות ילדים והשני עובד בחברת סרטים ומגזינים למבוגרים.

קנדי עברה הרבה טלטלות ותהפוכות בחייה כשהיא הספיקה בצעירותה להתגורר מחוץ למכוניתה במשך תקופה ולעבוד בתור חשפנית במועדונים. לאחר שהספיקה לצבור נסיון כבמאית ולככב בקליפ המצליח של גריימס "Genesis"'. היא אף הופיעה בשיר "Cloud Aura" של הזמרת צ'רלי XCX, כאשר השתיים נפגשו ביוזמת אזיליה בנקס.

קנדי המשיכה להתפתח מוזיקלית באופן מהיר והחל לעבוד אל אלבום הבכורה שלה שהיה כבר צפוי לצאת לפני כמהשנים ב-2015 אך התעכב בסופו של דבר וייצא רק ב-2019 כל הנראה. על האלבום היא עבדה יחד עם דיפלו וסיה שאף משתתפת בשיר Living Out Loud.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק