ברונו מארס בישראל 2023 – כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

ברונו מארס בישראל 2023 - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!
ברונו מארס בישראל 2023 - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

כל מה שרציתם לדעת על ההופעה הגדולה של ברונו מארס בישראל שתתקיים בפארק הירקון בסוכות 2023 ב-4 באוקטובר ולאחר הביקוש האדיר, גם ב-7 באוקטובר. כמה יעלו כרטיסים? ואיך תשיגו הנחות? אתר קצת תרבות עם כל הפרטים.

עדכון אחרון: לאחר הביקושים האדירים לכרטיסים ולאחר שכל הכרטיסים ל-2 ההופעות נחטפו בכמה שעות בלבד, נבחנת אפשרות לפתיחת הופעה שלישית! נמשיך לעדכן…

אחרי שנים רבות וניסיונות רבים של גדולי המפיקים בישראל, חברת לייב ניישן ישראל הצליחה לעשות זאת והזמר המצליח ברונו מארס (Bruno Mars) יופיע כאן לראשונה בישראל בפארק הירקון אל מול עשרות אלפי צופים. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל המידע על ההופעה לרבות פרטים על מחירי הכרטיסים, הנחות ועוד.

ההופעה של ברונו מארס בישראל תתקיים במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי חדש ל-2023 שבו יופיע מארס במדינות רבות ברחבי העולם. אלינו, הוא יגיע לאחר הופעה בטביליסי גאורגיה וזאת תהיה הפעם הראשונה שלנו כאן לשמחתם של עשרות אלפי מעריצים.

ברונו מארס כרטיסים – מה יהיו מחירי הכרטיסים?

הכרטיסים להופעה הראשונה של ברונו מארס אזלו. מכירת הכרטיסים לקהל הרחב להופעה השנייה של ברונו מארס בפארק הירקון, תיפתח ב-12 ביוני 2023 בשעה 09:00 בבוקר באמצעות אתר משרד הכרטיסים "טיקטמאסטר". מחירי הכרטיסים במכירה המוקדמת יתחילו ב-385 לכרטיסים הזולים ביותר (כרטיסי דשא), ימשיכו ל-855 ש"ח לכרטיסי גולדן רינג ויגיעו ל-955 ש"ח לכרטיסי VIP היקרים ביותר. ניתן גם לרכוש כרטיס גולדן רינג כולל כניסה מוקדמת ב-1100 ש"ח.

ברונו מארס בישראל – הנחות ומבצעים

חברות כרטיסי האשראי כאל, מקס, ישראכרט, הנוסע המתמיד ואמריקן אקספרס מציעות הנחות והטבות שונות להופעה. פרטים על מימוש ההטבה, תוכלו למצוא באתר טיקטמאסטר.

ברונו מארס הוא אחד האמנים המצליחים ביותר כיום ומחזיק בשורה ארוכה של להיטי ענק הזוכים יחד למיליארדי צפיות והאזנות ברשת. בין להיטיו הגדולים ביותר ניתן לציין את "24k Magic", "Just the way you are" וכמובן את הלהיט הגדול ביותר שלו "Uptown Funk".

לאחרונה התחבר מארס אל אנדרסון פאאק והקימו את ההרכב סילק סוניק ויחד הוציאו את הסינגל המצליח "Leave the door open". בהופעה שלו בפארק הירקון בסוכות 2023, צפוי מארס לבצע את כל להיטיו הגדולים מכל הזמנים לצד להיטיו האחרונים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק