בקסטריט בויז בישראל 2023 – כל מה שרציתם לדעת על ההופעה!

בקסטריט בויז בישראל 2023 - כל מה שרציתם לדעת על ההופעה!
בקסטריט בויז בישראל 2023 - כל מה שרציתם לדעת על ההופעה!

כל מה שרציתם לדעת על ההופעה החדשה של בקסטריט בויז בישראל בחודש מאי 2023 בלייב פארק ראשון לציון. מתי בדיוק זה יקרה? ומה עם כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

פיתחו את היומנים: רק השבוע פרסמנו כאן על הופעתה של גאנז אנד רוזס בפארק הירקון בקיץ הקרוב, והבוקר, אנו מתבשרים, כי להקת הבקסטריט בויז האהובה כל כך על הקהל הישראלי, תחזור לכאן שוב ותציג הופעה אחת (או יותר) בלייב פארק ראשון לציון ב-13 במאי 2023. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההופעה המדוברת.

מוקדם יותר היום, הייתה זו ידיעה לא רשמית אבל עתה הידיעות הפכו לרשמיות ולהקת בקסטריט בויז (Backstreet Boys) תשוב לכאן שוב ובקרוב לשמחתם של מעריצי הלהקה הרבים כאן בישראל.

בקסטריט בויז בישראל 2023 כרטיסים, מחירים והנחות

כאמור, ההופעה של הבקסטריט בויז תתקיים ב-13 במאי 2023 בלייב פארק ראשון לציון. מכירת הכרטיסים המוקדמת תיפתח מחר (יום ה') ותתבצע באמצעות אתר משרד הכרטיסים טיקטמאסטר. מחירי הכרטיסים ינועו בין 350 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ועד ל-690 ש"ח לכרטיסי גולדן רינג.

למרות שאת עיקר תהילתה עשו חברי להקת בקסטריט בויז במהלך שנות ה-90, הקהל הישראלי כנראה שמר אמונים ללהקת הפופ המצליחה וממשיך להעריץ את הלהקה גם כיום, כשלושה עשורים מאז שיא הצלחתם. הלהקה כבר הופיעה בישראל מספר פעמים ובכולם, הכרטיסים אזלו במהירות בתוך כמה שעות בלבד. יהיה מעניין לראות האם הביקוש הגדול יימשך גם הפעם, ב-2023.

מאז שחזרו לעבוד ביחד, ממשיכים חברי ההרכב להופיע באופן קבוע ורציף בכל רחבי העולם. על פי האתר הרשמי של הלהקה, הבקסטריט בויז יציגו סיבוב הופעות עולמי רחב בחודשים הקרובים בחורף 2023 ויגיעו להופיע באוסטרליה, סינגפור, איסלנד, ניו זילנד ודרום אפריקה.

ועד שהם יגיעו, הנה כמה מהלהיטים הגדולים ביותר של הבקסטריט בויז האהובים:

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק