בעלת הבית בית ליסין – כרטיסים להצגה החל מ-116 ש"ח בלבד!

בעלת הבית בית ליסין - כרטיסים להצגה החל מ-116 ש"ח בלבד!
בעלת הבית בית ליסין - כרטיסים להצגה החל מ-116 ש"ח בלבד! צילום: כפיר בולוטין

תיאטרון בית ליסין מעלה את ההצגה החדשה בעלת הבית בכיכובה של יונה אליאן גם ב-2022. מהו לוח ההצגות של ההצגה החדשה? כמה עולים כרטיסים? ואיך תוכלו לקנות כרטיסים ב-116 ש"ח בלבד במקום 250 ש"ח! הנה כל הפרטים.

השחקנית הותיקה יונה אליאן תככב בהצגה החדשה של בית ליסין בעלת הבית. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ובהמשך עמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על הזמנת כרטיסים להצגה כולל מידע על תאריכים ולוח הצגות עדכני ל-2022, רשימת שחקנים ומשתתפים וכן מידע על כרטיסים מוזלים, הנחות ומבצעים.

בעלת הבית כרטיסים ותאריכים ב-2022

מחיר הכרטיסים להצגה בעלת הבית בקופות תיאטרון בית ליסין הוא 250 ש"ח אך באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא, תוכלו למצוא כרטיסים ב-116 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים המוזלים מוגבלת.

בעלת הבית בית ליסין – שחקנים ומשתתפים

משתתפים: יונה אליאן-קשת, ענבר דנון, רוברט הניג, אלירן הרוש, יעל וקשטיין, תום חגי ויניב לוי.

מאת: שלומית ארנון בר-לב, ליאת פישמן לני
על פי ספרה של: נעה ידלין
בימוי: עידו רוזנברג
תפאורה: אדם קלר
תלבושות: אורנה סמורגונסקי
מוזיקה: ניר לוגסי
תאורה: קרן גרנק

אודות ההצגה בעלת הבית

ספרה המצליח ביותר של נועה ידלין "בעלת הבית" הנחשב לאחד הרומנים הישראלים המצליחים והחשובים ביותר בעשור האחרון, זוכה לראשונה לעיבוד בימתי מרענן בתיאטרון בית ליסין שכתבו שלומית ארנון בר לב וליאת פישמן לני. את הדמות הראשית תגלם השחקנית יונה אליאן – אחת מהשחקניות הבכירות בתיאטרון הישראלי. את ההצגה ביים הבימאי המוערך עידו רוזנברג שאחראי על בימוי את ההצגות המצליחות ביותר כמו "אפס ביחסי אנוש", "עד קצה הקשת" או "הנאהבים והנעימים". על המוסיקה אחראי ניר לוגסי.

עלילת ההצגה

ההצגה מביאה את סיפורה של אשת שמאל ידועה בשם אלישבע פוגל, המסתבכת בפרשייה פלילית ומעורבת בשחיתות והעלמת כספים. חקירת המשטרה מעלה שאלות פתוחות ויוצרת מתחים בין משפחתה היוצאת להגנתה של פוגל. העלילה בפרשנותה, מציגה את מצבו של השמאל הישראלי דרך סיפור ההצגה.

עוד הצגות מומלצות ב-2022 שכדאי להכיר:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק