בעיניים שלי הקאמרי – כרטיסים להצגה ב-99 ש"ח במקום 220 ש"ח!

בעיניים שלי הקאמרי - כרטיסים להצגה ב-99 ש"ח במקום 226 ש"ח!
בעיניים שלי הקאמרי - כרטיסים להצגה ב-99 ש"ח במקום 226 ש"ח!. צילום: באדיבות תיאטרון הקאמרי

ההצגה "בעיניים שלי" שכתבה קרן כהן, תביא לקדמת הבמה את סיפורן האמיתי של 3 נשים שעברו אלימות. איפה ומתי תוכלו לראות את ההצגה? כמה יעלו כרטיסים? ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

תיאטרון הקאמרי מעלה את ההצגה "בעיניים שלי" בשיתוף תיאטרון פלטפורמא של קרן כהן ודנה דבורין. הנה כל הפרטים שכדאי לדעת כולל פרטים על רכישת כרטיסים מוזלים ב-99 ש"ח בלבד במקום המחיר הרשמי העומד על 220 ש"ח.

בעיניים שלי לוח הצגות מעודכן ל-2023

להלן לוח הצגות עדכני ל-2023 של ההצגה בעיניים שלי בתיאטרון הקאמרי בחודשים הקרובים:

כרטיסים להצגה בעיניים שלי הקאמרי

מחיר הכרטיסים להצגה בעיניים שלי בקופות תיאטרון הקאמרי, עומד על 220 ש"ח אך תוכלו למצוא כרטיסים בהנחה ב-99 ש"ח בלבד באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא.

את ההצגה של הקאמרי בעיניים שלי כתבה קרן כהן – שהקימה יחד עם דנה דבורין את תיאטרון פלטפורמא שנועד לתת במה מקצועית לנשים נפגעות אלימות. ההצגה מבוססת על עדויות ועל סיפורים אמיתיים של שלוש נשים שעברו אלימות וחייהן השתנו באופן דרמטי.

ההצגה מביאה לקדמת הבמה את סיפורן של יסמין, מיכל ושרית – מיכל, נערה צעירה ממשפחה חרדית, שנפגעת ממי שאמור לשמור ולהגן אליה. שרית, תלמידת כיתה י"ב מצטיינת, שהרצון שלה לעזור ולהציל את העולם נעצר בתקיפה חסרת רחמים שמתרחשת בין כתלי הכיתה, ויסמין, שהאלימות וחוסר השייכות היו מנת חלקה מהרגע שהיא שנולדה. בהצגה משתתפים סה"כ שמונה שחקנים ושחקניות.

שחקנים ומשתתפים

שחקנים ושחקניות: נטע פלוטניק, דויד בילנקה, שהם שיינר, כינרת לימוני, נעמה שטרית , שריתה מיה ממרוט, מיכל אלדר, יסמין סידו.

מחזה מאת קרן כהן
בימוי ותנועה: דנה דבורין
מוזיקה: נדב ברנע
עיצוב תפאורה: שני טור
עיצוב תלבושות: שירה וויס
עיצוב תאורה: זיו וולושין
דרמטורגיה: אבי גיבסון בר-אל
ליווי אמנותי: מוריה זרחיה

ביקורת

בזמן הקרוב נפרסם כאן מקבץ ביקורות על ההצגה בעיניים שלי של מיטב המבקרים המובילים בישראל.

הצגות נוספות שכדאי שתקראו עליהן:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק