בן זיני הופעות – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

בן זיני הופעות - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!
בן זיני הופעות - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

מחפשים לראות את בן זיני בהופעה? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות של בן זיני ומידע על הזמנת כרטיסים, הנחות ומבצעים ועוד.

בן זיני הוא אחד מכוכבי הרשת המצליחים ביותר בישראל עם מיליוני השמעות וצפיות ברשתות החברתיות. לאחרונה, הוא החל לצאת מהמסכים ולהופיע בהופעות חיות במסגרות שונות. בהמשך העמוד, תוכלו למצוא את כל המידע על הופעות של בן זיני ב-2023 ומידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות ועוד.

בן זיני הופעות

להלן לוח ההופעות שלו לחודשים הקרובים:

יעודכן בקרוב…

בן זיני כרטיסים

מכירת הכרטיסים להופעה של בן זיני מתבצעת באמצעות האתר הבא.

הנחות מבצעים וכרטיסים מוזלים

המשיכו לעקוב אחרינו בעמוד זה ובעמוד הפייסבוק שלנו בו אנו מעדכנים בכל עת ובזמן אמת מידע על הנחות ומבצעים להופעות של בן זיני.

אודות בן זיני

בן זיני הוא כוכב רשת ישראלי ואחד המצליחים ביותר בתחום. הוא פרץ את דרכו יחד עם זוגתו דאז טיילור מלכוב – כוכבת רשת גדולה גם היא. מאז השניים נפרדו והוא מנהל את הקריירה בנפרד. הסרטונים שלו ברשתות החברתיות זוכים למיליוני צפיות והוא זוכה להצלחה גדולה.

בשנים האחרונות הוא גם הוציא כמה שירים כמו "ילדה טובה", "הכל כלול עלי" ועוד. בן זיני מופיע גם בהצגת הילדים אלאדין ויסמין לצד כוכבת הילדים ענבלי.

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק