בלט צ'כיה בישראל 2023 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

בלט צ'כיה בישראל 2023 כרטיסים לוח הופעות הנחות
בלט צ'כיה בישראל 2023 כרטיסים לוח הופעות הנחות. צילום: Serghei Gherciu, Przemyslaw Sroka, Lucie Maceczkova

כל הפרטים על המופע של להקת המחול הצ'כית בלט צ'כיה בישראל שתגיע לכאן בחודש מאי 2023 הקרוב. מתי זה יקרה? איפה? כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים? הנה כל הפרטים.

להקת המחול הלאומית הצ'כית "בלט צ'כיה" תגיע לראשונה לישראל בחודש מאי 2023 ותציג כאן סדרת הופעות ברחבי הארץ. הלהקה תגיע לכאן עם 20 רקדנים ותציג המופע שלהם Rossini Cards (מתכוני רוסיני), הכולל כוריאוגרפיות מוזיקליות והומוריסטיות ייחודיות. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על המופע כולל מידע על לוח הופעות עדכני ומכירת כרטיסים.

בלט צ'כיה בישראל – לוח הופעות 2023

להקת המחול בלט צ'כיה תציג בישראל הופעות בהיכל אומנויות הבמה הרצליה, תיאטרון ירושלים וערים נוספות במהלך חודש מאי 2023. להלן לוח ההופעות שלהם כאן בארץ:

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים למופעים כבר נפתחה ונמצאת בעיצומה. מחירי הכרטיסים נעים בין 195 ש"ח ל-305 ש"ח בהתאם לסוג הכרטיס ולמיקום הישיבה באולם. את הכרטיסים אפשר להזמין כאן.

אודות המופע

המופע "Rossini Cards" מבוסס על המוזיקה של המלחין המפורסם רוסיני שכתב כמה מהאופרות הידועות ביותר בכל הזמנים כמו "הספר מסביליה" או "סינדלרה". הכוריאוגרפיות יציגו פרשנות מוזיקלית והומוריסטית למוזיקה של המלחין האיטלקי הידוע.

המופע יציג גם כוריאוגרפיה של הכוריאוגרף הספרדי חואנחו ארקז למוזיקה של זוכה האוסקר יוהאן יוהנסון, החוקרת מערכת יחסים בין בני זוג והשפעות הטכנולוגיה המודרנית עליהם. המופע רץ בהצלחה ברחבי העולם וזכה לביקורות מצויינות בקרב מבקרים נחשבים במגזינים המובילים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק