ההצגה בכל שעה עגולה עם אורנה בנאי – כרטיסים ב-96 ש"ח בלבד!

ההצגה בכל שעה עגולה עם אורנה בנאי - כרטיסים ב-96 ש"ח בלבד!
ההצגה בכל שעה עגולה עם אורנה בנאי - כרטיסים ב-96 ש"ח בלבד!

השחקנית אורנה בנאי מגיעה לתיאטרון עם ההצגה החדשה "בכל שעה עגולה" בתיאטרון גשר. מתי תוכלו לראות את ההצגה? איפה קונים כרטיסים? ואיפה תמצאו כרטיסים בהנחה ב-96 ש"ח בלבד? הנה כל הפרטים.

תיאטרון גשר העלה את ההצגה החדשה והמדוברת "בכל שעה עגולה" בכיכובה של השחקנית והקומיקאית אורנה בנאי. מכירת הכרטיסים להצגה כבר נפתחה, ובהמשך עמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה החדשה, לרבות מידע על לוח הצגות עדכני ל-2022, מידע על רכישת כרטיסים וגם פרטים על כרטיסים מוזלים ב-126 ש"ח בלבד.

לוח הצגות של ההצגה בכל שעה עגולה עם אורנה בנאי

כרטיסים להצגה בכל שעה עגולה בתיאטרון גשר – איך תוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה?

מחיר הכרטיסים בקופות התיאטרון עומד על 250 ש"ח אך באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא, תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים ב-96 ש"ח בלבד לאדם. שימו לב: כמות הכרטיסים מוגבלת.

את ההצגה החדשה בכל שעה עגולה של תיאטרון גשר, כתב השחקן והבימאי יחזקאל לזרוב והיא עוסקת בהתדרדרות החברתית של החברה הישראלית מאז רצח רבין בשנת 1995. עלילת ההצגה מתרחשת באמצעות מעקב אחר דמותה של בתיה כץ לפני שנכנסה לכלא ולאחר יציאתה לחופשי.

לצידה של אורנה בנאי, ישתתפו בהצגה בכל שעה עגולה גם השחקנים והשחקניות מיקי לאון, נטע שפיגלמן, נטשה מנור, טלי אוסדצ'י ודור מיכאלי. ההצגה עולה לצידן של הצגות חדשות נוספות בתיאטרון גשר כמו למשל ההצגה "השחף" של צ'כוב, "החטא ועונשו" והצגות נוספות. בזמן ההפסקה הארוכה שנכפתה על תיאטרון גשר, האולמות שופצו והמושבים הוחלפו.

רשימת המשתתפים

מחזה, בימוי ועיצוב במה: יחזקאל לזרוב.

שחקנים: אורנה בנאי, מיקי לאון, נטע שפיגלמן, נטשה מנור, טלי אוסדצ'י, דור מיכאלי.

משך זמן ההצגה

כשעה ורבע

בכל שעה עגולה ביקורות

בקרוב נעדכן עם אוסף ביקורות על בכל שעה עגולה מהעיתונות ומהאתרים המובילים בישראל.

הצגות נוספות שכדאי שתקראו עליהן:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק