בין המילים: הצגה בבית ליסין – כרטיסים ב-75 ש"ח במקום 250 ש"ח

בין המילים: הצגה בבית ליסין - כרטיסים ב-75 ש"ח במקום 250 ש"ח
בין המילים: הצגה בבית ליסין - כרטיסים ב-75 ש"ח במקום 250 ש"ח

ההצגה של המחזאי המצליח פלוריאן זלר "בין המילים" מגיעה לתיאטרון בית ליסין בכיכובו של ששון גבאי. מתי היא תציג ב-2021? מי עוד משתתף? ואיך תוכלו למצוא כרטיסים ב-75 ש"ח במקום 250 ש"ח? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

השחקן הותיק והמוערך ששון גבאי, מגיע לתיאטרון בית ליסין עם ההצגה החדשה "בין המילים" של פלוריאן זלר. מכירת הכרטיסים להצגה כבר נפתחה ובהמשך עמוד זה, תמצאו את כל המידע על ההצגה כגון מחירי כרטיסים, לוח הצגות עדכני, רשימת שחקנים וגם פרטים על רכישת כרטיס ב-75 ש"ח במקום 250 ש"ח.

לרכישת כרטיסים בהנחה להצגה בין המילים באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

ההצגה של בית ליסין בין המילים היא קומדיה רומנטית חדשה של המחזאי הצרפתי המצליח פלוריאן זלר שעולה לראשונה בישראל ומביאה לקדמת הבמה את ששון גבאי בתפקיד הראשי. יחד עם גבאי ישתתפו בהצגה גם השחקנים ליאת גורן, דניאל היב ורפי תבור.

עלילת ההצגה עוסקת בזוג בורגנים מפריז שמארח זוג חברים לארוחת ערב. במהלך הארוחה, מנסה המארח לחזר אחר בת הזוג של האורח ואילו אשתו מנסה להציל את נישואיהם. המתח בין האורחים והכתיבה השנונה והמתחוכמת של זלר, הפכו את ההצגה ללהיטי בימתי.

כרטיסים בהנחה להצגה בין המילים

מחיר הכרטיסים הרשמי להצגה בין המילים בקופת תיאטרון בית ליסין, עומד על 250 ש"ח לאדם, אך באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא, תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים ב-75 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים מוגבלת.

ההצגה בין המילים – לוח הצגות 2021

להלן לוח ההצגות העדכני של ההצגה בין המילים בבית ליסין לחודשים הקרובים:

רשימת שחקנים ומשתתפים

שחקנים ושחקניות: ששון גבאי, ליאת גורן, דניאל היב ורפי תבור.

מאת: פלוריאן זלר
תרגום: דורי פרנס
בימוי: אילן רונן
תפאורה: אלכסנדרה נרדי
תלבושות: אלכס קוכמן
מוזיקה: שאול בסר
תנועה: שרון גל

זלר, עבור מי שלא מכיר, נחשב לאחד המחזאים המצליחים ביותר בעולם התיאטרון וידוע בזכות להיטיו הבימתיים שתורגמו לשפות רבות בעולם כולל בישראל וזכו להצלחה רבה. בין ההצגות המצליחות שכתב, ניתן למנות את "השקר" ,"האבא", "האמת" שעלו בשנים האחרונות בתיאטרון בית ליסין וזכו להצלחה עצומה וכך גם ההצגה "הבן" שמציגה בימים אלו בתיאטרון הקאמרי.

בין המילים ביקורת

בקרוב נעדכן עם אוסף ביקורות על ההצגה בין המילים מהעיתונות ומהאתרים המובילים בישראל.

הצגות נוספות שכדאי שתקראו עליהן:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק