נחשף: בימת אירוויזיון 2019 בישראל תעוצב ע"י מעצב גרמני

נחשף: בימת אירוויזיון 2019 בישראל תעוצב ע"י מעצב גרמני
נחשף: בימת אירוויזיון 2019 בישראל תעוצב ע"י מעצב גרמני

ההכנות לאירוויזיון בישראל נמשכות: באתר וואלה נחשף כי לאחר מכרז לעיצוב בימת אירוויזיון 2019 בישראל שנערך בין מעצבים ישראלים ובינלאומיים, נבחר המעצב הגרמני פלוריאן וידר על פני המעצבים הישראלים אבי פחימה ומאיה חנוך (בתו של שלום חנוך).

השניים עיצבו את בימת האירוויזיון הקודם שנערך בישראל ב-1999 בעקבות זכייתה של דנה אינטרנשיונל. לשניים גם ניסיון בעיצוב בימות של תוכניות טלוויזיה ידועות כמו "הכוכב הבא", "נולד לרקוד", "לעוף על המיליון" ועוד. שני המעצבים הישראלים לא הצליחו להסתיר את אכזבתם מהחלטת המכרז בתגובתם לכתבה בוואלה, אך יש לציין כי גם למעצב הגרמני ניסיון רב ואף גדול יותר בעיצוב בימות לאירוויזיון בפרט ולבימות גדולות בכלל.

ובואו ניזכר בכלל איך הגענו בכלל לארח את האירוויזיון בישראל

וידר הגרמני שנבחר בסופו של דבר לעצב את הבמה בישראל ב-2019, עיצב את בימת אירוויזיון 2018 בליסבון ועוד ארבע אירוויזיונים רק בעשור האחרון. כמו כן, הוא עיצב גם את הבמות של התוכניות אקס פקטור הבריטית ואמריקן איידול האמריקאית וגם את טקס פרסי MTV. בנוסף, הוא עיצב גם בימות של אמני ענק כמו ג'ניפר לופז, ביונסה, יו 2 ועוד.

אנו ממשיכים לעדכן בכל מידע חדש בנוגע לאירוויזיון בישראל שיתקיים בחודש מאי 2019 הקרוב ועדיין ממתינים למידע חדש בנוגע למכירת הכרטיסים לאירוויזיון שצפויה להיפתח בקרוב. אתם מוזמנים להיכנס לעמוד הפייסבוק שלנו ולעשות לנו לייק כדי להיות מעודכנים כל הזמן במידע חדש בנושא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק