בולגריה פורשת מהאירוויזיון בישראל ב-2019

בולגריה פורשת מהאירוויזיון בישראל ב-2019
בולגריה פורשת מהאירוויזיון בישראל ב-2019

בולגריה הנחשבת לאחת המדינות החזקות והותיקות בתחרות האירוויזיון, הודיעה השבוע רשמית כי היא פורשת מאירוויזיון 2019 שיתקיים בחודש מאי בישראל. בכך, הופכת בולגריה להיות המדינה הראשונה שמודיעה רשמית על פרישה מהתחרות היוקרתית.

חשוב להדגיש שלא מדובר כאן בסיבות פוליטיות או חרמות כלשהן. סיבת הפרישה של בלוגריה היא שינויים ברשות השידור הבולגרית וקשיים כלכליים פנימיים שלא יאפשרו לה לעמוד בתקציב הכרוך בהשתתפות המדינה באירוויזיון.

צפו בשיר של בולגריה באירוויזיון 2018 בליסבון

בשנה שעברה, הייתה זו מקדוניה שהודיעה באופן רשמי כי עקב בעיות פנים מדיניות, היא לא תשתתף באירוויזיון בליסבון אך בסופו של דבר, איגוד השידור האירופי התערב והעניק לה סיוע כלכלי שאיפשר את השתתפותה. ייתכן מאוד וכך גם יהיה בהמשך במקרה של בולגריה.

נכון לעכשיו, 39 מדינות אישרו את השתתפותן בתחרות האירוויזיון שתתקיים בישראל וישנה ציפייה לעוד כמה מדינות שטרם אישרו את ההשתתפות. לפי פרסומים שונים, גם המדינה סן מרינו הקטנה צפויה לפרוש מהתחרות השנה.

אנו ממשיכים לעדכן בכל הקשור לאירוויזיון 2019 בישראל ומחכים לפתיחת מכירת הכרטיסים לאירוויזיון שצפויה להיפתח בקרוב. היכנסו לעמוד הפייסבוק של אתר "קצת תרבות" ועשו לנו לייק כדי לקבל את כל העדכונים החמים.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק