האופרה אריודנטה מגיעה לאופרה הישראלית ב-2023 – רכישת כרטיסים וכל הפרטים!

האופרה אריודנטה מגיעה לאופרה הישראלית ב-2023 - רכישת כרטיסים וכל הפרטים!
האופרה אריודנטה מגיעה לאופרה הישראלית ב-2023 - רכישת כרטיסים וכל הפרטים! צילןם: באדיבות האופרה הישראלית

כל מה שרציתם לדעת על האופרה אריודנטה של הנדל שתגיע לאופרה הישראלית בקרוב בהפקה בינלאומית. מתי זה יקרה? וכמה עולים כרטיסים? הנה כל הפרטים.

האופרה הידועה אריודנטה (Ariodante) של המלחין הנדל, תעלה במהלך חודש פברואר 2023 בבימת האופרה הישראלית בהפקה בינלאומית מושקעת בשיתוף עם בית האופרה של וינה. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על הקונצרטים לרבות מידע על רכישת כרטיסים, מחירים והנחות.

מדובר בהפקה מושקעת ורבת משתפים בהפקתו של דייויד מקוויקר המוערך ובניצוחו של המנצח הידוע ז'אן-כריסטוף ספינוזי. את האופרה תלווה תזמורת בארוקדה ומקהלת האופרה הישראלית בניצוחו של אסף ברנף.

האופרה אריודנטה באופרה הישראלית כרטיסים

האופרה אריודנטה תציג בין התאריכים 17 עד ה-25 בפברואר 2023 בבית האופרה בתל אביב. להלן לוח ההופעות של האופרה:

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים נפתחה ונמצאת בעיצומה. ניתן להזמין את הכרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים נעים בין 150 ש"ח ל-400 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם.

אודות האופרה אריודנטה

האופרה אריודנטה היא אופרה בשלוש מערכות שכתב המלחין הבריטי הידוע מתקופת הבארוק גאורג פרידריך הנדל. האופרה עלתה לראשונה בלונדון ב-1975. למרות הצלחתה הגדולה, האופרה לא בוצעה במשך קרוב ל-200 שנה ורק בשנות ה-70 של המאה ה-20, עברה חידוש והפכה עם השנים לאחת האופרות הטובות והמוערכות ביותר של הנדל.

ההפקה של אריודנטה שתעלה באופרה הישראלית, היא הפקה חדשה כשבתפקידים הראשיים תוכלו למצוא את ססיליה הול האמריקאית שתגלם את אריודנטה, את דניאלה סקורקה בתפקיד ססיליה הול ואת הילה פחימה בתפקיד דלינדה.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק