כל הפרטים על מופע האיחוד של אריאל זילבר ולהקת ברוש!

כל הפרטים על מופע האיחוד של אריאל זילבר ולהקת ברוש!
כל הפרטים על מופע האיחוד של אריאל זילבר ולהקת ברוש!

כל מה שרציתם לדעת על ההופעה של אריאל זילבר ולהקת ברוש שיתאחדו באופן חד פעמי ל-2 הופעות בלבד בחודש אוקטובר 2022. אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

הזמר הוותיק אריאל זילבר חוזר אל להקת ברוש המיתולוגית הכוללת את הנגנים שמוליק בודגוב, איקי לוי, טוני בראוור ויוסי מנחם לשתי הופעות חד פעמיות – הראשונה תתקיים בפסטיבל התמר ב-12 באוקטובר, והשנייה, תתקיים במסגרת פסטיבל קו רקיע בפארק אריאל שרון ב-13 באוקטובר 2022.

להקת ברוש מנתה בזמנו נבחרת נגנים מובחרים שהיו גם לתקופה ארוכה להקת הבית של תוכנית הטלוויזיה "זהו זה". זילבר, לאחר הוצאת אלבומו הראשון "רוצי שמוליק", חיפש להקה חדשה שתלווה אותו וכל נולד החיבור בינו לבין הלהקה שיצר להיטים רבים.

במופע יבצעו החבורה את כל הלהיטים הגדולים משנות ה-70 "שמש שמש", "תן לי כוח", "אהבה שקטה", "ישראלים מצחיקים", "איך עפות המחשבות" ועוד.

כרטיסים להופעה של אריאל זילבר ולהקת ברוש

מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "טיקטמאסטר" כשמחיר הכרטיסים למופע בקו רקיע יתחיל ב-225 ש"ח והמחיר למופע בפסטיבל התמר יתחיל ב-310 ש"ח.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק