אפרוג'ק בישראל 2018 – כרטיסים, הנחות וכל מה שצריך לדעת!

אפרוג'ק בישראל 2018 - כרטיסים, הנחות וכל מה שצריך לדעת!
אפרוג'ק בישראל 2018 - כרטיסים, הנחות וכל מה שצריך לדעת!

הדיג'יי וכוכב המוסיקה האלקטרונית אפרוג'ק חוזר לישראל למסיבה מיוחדת בהאנגר 11 בתל אביב בתחילת חודש נובמבר 2018. כמה יעלו הכרטיסים? איפה קונים? ואיך תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים ב-30 ש"ח פחות? אתר "קצת תרבות" מביא לכם את כל הפרטים.

בחודש הבא ינחת כאן בישראל הדי-ג'יי הידוע אפרוג'ק (Afrojack) שכבר הופיע כאן לפני כשלוש שנים בלבד ונחשב לאחד המובילים בתחומו. ההופעה תתקיים ב-8 בנובמבר 2018 בהאנגר 11 בתל אביב. מכירת הכרטיסים תיפתח היום (יום ב') עם הזדמנות לרכוש כרטיסים מוזלים ב-30 ש"ח פחות. כל הפרטים, בהמשך העמוד.

ההופעה של אפרוג'ק בישראל, היא רק חלק קטן מתוך סיבוב הופעות בינלאומי גדול שהוא עושה בימים אלו, ובשבועות הקרובים הוא צפוי להסתובב ברחבי הגלובוס ולהופיע בלאס וגאס, סן פרנסיסקו, מיאמי, טורונטו, ניו ג'רזי, קופנהגן, דובאי ועוד. אם תרצו, תוכלו למצוא את לוח ההופעות המלא של אפרוג'ק באתר "bandsintown" בעמוד הבא (ישראל, אם תהיתם, עדיין לא מופיעה בלוח – אולי פחד מה-BDS?).

הולנד מסתבר היא אחת היצואניות המובילות בעולם המוסיקה האלקטרונית ואחראית לכמה מן השמות המובילים בעולם בסצינה זו כגון טייסטו, ארמין ואן ביורן, מרטין גריקס, הארדוול ועוד רבים וטובים. גם אפרוג'ק (שמו האמיתי הוא ניק ואן דה וול) הוא אחד מהם וגם הוא אחד מהתקליטנים הידועים ביותר בעולם.

אפרוג'ק מזוהה בעיקר עם סצינת ה-EDM ונחשב לאחד המובילים ביותר בתחום זה. הוא מחזיק במספר מעריצים לא מבוטל בישראל והוא מרבה להופיע כאן. הפעם האחרונה הייתה ב-2015 בהופעה מוצלחת במיוחד, ופעם אחת לפני זה, ב-2012 (אך אז ביטל בסוף ברגע האחרון בעקבות מחלה פתאומית). ההופעה של ה-DJ ההולנדי כאן בחודש הבא, תחתום קיץ נפלא עבור קהל המסיבות בישראל, שזכה לראות כאן בלייב ומקרוב את הצ'יינסמוקרס, מרטין גריקס, דייויד גואטה ועוד רבים וטובים מהז'אנר.

כרטיסים לאפרוג'ק בישראל – מהם המחירים ואיך תשיגו הנחות?

ההופעה של אפרוג'ק בישראל תתקיים ב-8 בנובמבר 2018 בשעה 23:59 בהאנגר 11 בתל אביב. מחיר כרטיסים לאפרוג'ק במשרדי הכרטיסים, עומד על 250 ש"ח, אך נכון לזמן מוגבל, תתקיים מכירה מוקדמת והממהרים בה, יוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים ב-220 ש"ח בלבד. מכירת הכרטיסים נפתחה והיא מתבצעת כעת במכירה מוקדמת באמצעות העמוד הבא.

תאריך מיקום מחיר
כרטיסים מוזלים
8 בנובמבר 2018 האנגר 11 ת"א 220 ש"ח מכירה מוקדמת רכישת כרטיסים מוזלים

אפרוג'ק עשה דרך ארוכה מאז התחיל את הקריירה המוסיקלית שלו אי שם בתחילת שנות ה-2000. החשיפה הגדולה והמשמעותית שלו הייתה ב-2007 כששיחרר יחד עם הזמרת אווה סימונס את הלהיט "Take Over Control" שזכה להצלחה בינלאומית ונכנס לרשימת המצעדים ב-10 מדינות שונות. מאז, שנה אחרי שנה, המשיך אפרוג'ק להתקדם ולטפס בסולם הדירוג של מגזיני התקליטנים הידועים.

הוא אמנם הוציא אלבום אולפן אחד בלבד – "Forget The World" שיצא ב-2014 אך הוציא במקביל כאומן ראשי עשרות סינגלים מצליחים ועוד סינגלים רבים בשיתוף פעולה עם טובי האמנים כמו מיקי מינאז', דיוויד גואטה, פיטבול, הארדוול ועוד. אפרוג'ק כבר זכה להופיע בכל במה חשובה ואפשרית ורק בשנה האחרונה, הוא הופיע בפסטיבל טומורלנד הנחשב.

אתם מוזמנים להיכנס לעמוד הופעות חו"ל באתר "קצת תרבות" ובו תמצאו את כל מופעי החו"ל הגדולים שמגיעים לישראל כמו הופעות של סטיבן ווילסון, תומאס אנדרס, פיטר בנס, המחזמר שיקגו, סינטרה וחברים, גלן יוז, מופע המחווה לפינק פלויד, ברוס דיקינסון ועוד מופעים רבים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

4 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
רוני
5 years ago

כל כך ברור שאני הולך!!

יובל
5 years ago

עד מתי יימכרו הכרטיסים בהנחה?

dani
5 years ago

הוא אמנם לא מתקרב לרמה של גריקס או טייסטו, אבל בהחלט אחד הטובים בתחומו…

שקד
5 years ago

מה, גם אפרוג'ק הולנדי? לא ידעתי… מדהימים ההולנדים האלו….

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק