אסף אמדורסקי היכל התרבות ת"א – 20 שנה ל"מנועים שקטים"

אסף אמדורסקי היכל התרבות ת"א - 20 שנה ל"מנועים שקטים"
אסף אמדורסקי היכל התרבות ת"א - 20 שנה ל"מנועים שקטים"

לכבוד 20 שנה לאלבום המופת שלו "מנועים שקטים" הזמר אסף אמדורסקי משיק הופעה חגיגית וחד פעמית בהיכל התרבות תל אביב בחודש מרץ 2019 הקרוב.

האלבום "מנועים שקטים" נחשב לאחד האלבומים החשובים ביותר בהתפתחותה של המוסיקה הישראלית כשהוא מציג שילוב בין רוקנרול לבין מוסיקה אלקטרונית. בין להיטי האלבום הרבים, ניתן לציין את "15 דקות", "רוך וקושי", "חלום כהה", "במערבולת", או את "כוכב". באלבום השתתפו מיטב המוזיקאים הצעירים של אותה העת ובהם יהלי סובול, אביתר בנאי, משה קופ וחיים לרוז.

בהופעה, שתתקיים ב-26 במרץ 2019 בשעה 21:00, יבצע אמדורסקי את האלבום במלואו לצד שירים ידועים שלו ממהלך הקריירה הארוכה והמוצלחת. בנוסף, במופע החגיגי יארח אמדורסקי כמה שותפים ותיקים מהדרך המוסיקלית והתרבותית ויארח את אביתר בנאי, שלומי שבן וקרני פוסטל.

מחירי הכרטיסים להופעה של אמדורסקי בהיכל התרבות תל אביב

מכירת הכרטיסים להופעה כבר נפתחה והיא מתבצעת באמצעות אתר זאפה. מחירי הכרטיסים נעים בין 159 ל-254 ש"ח. ניתן גם לרכוש את הכרטיסים בטלפון *9080.

שימו לב: היזהרו מרכישת כרטיסים מאתרי ספסרות. במקרים רבים, כרטיסים אלו, לא יוכרו ע"י המפיץ. אתר "קצת תרבות" יפנה אתכם אך ורק למשרדי כרטיסים מוכרים ורשמיים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק