מצדה 1942 הבימה – כרטיסים להצגה ב-81 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח!

מצדה 1942 הבימה - כרטיסים להצגה ב-81 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח!
מצדה 1942 הבימה - כרטיסים להצגה ב-81 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח! צילום: אור דנון

כל הפרטים על ההצגה החדשה של תיאטרון הבימה מצדה 1942. מתי תוכלו לראות את ההצגה? כמה יעלו כרטיסים? ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים ב-81 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח?

תיאטרון הבימה יעלה בקרוב את ההצגה המוזיקלית החדשה "מצדה 1942" שביים משה קפטן למוזיקה שכתב שוקי לוי. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ובעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה כולל מידע על כרטיסים בהנחה ב-81 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח.

מצדה 1942 תיאטרון הבימה לוח הצגות

להלן לוח ההצגות והתאריכים של ההצגה שתרוץ בחודשים הקרובים:

מצדה 1942 הבימה – כרטיסים מוזלים ב-81 ש"ח במקום 220 ש"ח

מכירת הכרטיסים להצגה כבר נפתחה כשמחיר הכרטיסים הרשמי בקופות התיאטרון עומד על 220 ש"ח, אך באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא, תוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה ב-81 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים המוזלים מוגבלת.

ההצגה של תיאטרון הבימה מצדה 1942 היא למעשה תרגום למחזה שכתב המחזאי האמריקאי דיוויד גולדסמית' בתרגום לעברית של דניאל אפרת. ההצגה מביאה לבמה את סיפורם הבדיוני של להקת התיאטרון של גטו ורשה שמעלה מחזה בימיו האחרונים של הגטו. בהתאם לרוח המרד בגטו, ראש להקת התיאטרון מחליט לעלות מחזה העוסק במרד של מצדה אך הנאצים מורים להרגיע את הרוחות ולדאוג כי הפינוי יתבצע בשקט.

ההצגה המלווה בשירים ובמוזיקה מקורית, מעלה שאלות מוסריות והתלבטויות קשות בעולם הבלתי אפשרי של היהודים במהלך השואה. בהצגה ייקחו חלק שחקנים רבים וביניהם עמית פרקש, דב רייזר ועוד.

שחקנים ומשתתפים

שחקנים: עמית פרקש, מאי מלר, אלכס קרול, ניב חביב, יגאל שדה, ליאת אקטע, רובי פורת-שובל, שחר רז, ניר שיבר, ניל משען, בן יוסיפוביץ', מיקי פלג-רוטשטיין, דב רייזר, ניר חסדאי, רוי מילר, רונית אפל, טל גרושקה, עמית דבורה, גיא גרינברג, גבריאלה שטרנפלד, מירי זהבי, אלכסה לרנר, מיכל ברנד, עומר דץ, עומרי פלד ועודד סנדטש.

מחזה מאת דיוויד גולדסמית' ושוקי לוי
ניהול מוזיקלי: גיל פלדמן וליאור רונן
בימוי: משה קפטן.

משך ההצגה: כשעתיים ורבע כולל הפסקה

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק