אני לא רפפורט הבימה – כרטיסים מוזלים ב-100 ש"ח במקום 220 ש"ח

אני לא רפפורט הבימה - כרטיסים מוזלים ב-100 ש"ח במקום 220 ש"ח
אני לא רפפורט הבימה - כרטיסים מוזלים ב-100 ש"ח במקום 220 ש"ח. צילום: איתן טל

נתן דטנר, נורמן עיסא וריקי בליך מככבים בהצגה אני לא רפפורט בתיאטרון הבימה. מתי תוכלו לראות את ההצגה? ואיך תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים ב-100 ש"ח בלבד? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

תיאטרון הבימה ממשיך לרוץ גם ב-2022 את ההצגה "אני לא רפפורט" בכיכובם של נתן דטנר, נורמן עיסא, ריקי בליך ושחקנים נוספים. בהמשך עמוד זה, תוכלו למצוא את כל המדיע על ההצגה כולל פרטים על רכישת כרטיסים, לוח הצגות עדכני ומידע על כרטיסים מוזלים.

אני לא רפפורט הבימה – כרטיסים מוזלים ב-100 ש"ח במקום 220 ש"ח

מכירת הכרטיסים להצגה אני לא רפפורט כבר נפתחה כשמחיר הכרטיסים הרשמי בקופות התיאטרון עומד על 220 ש"ח, אך באמצעות אתר "קופת בראבו" בעמוד הבא, תוכלו למצוא גם כרטיסים ב-100 ש"ח. שימו לב: כמות הכרטיסים בהנחה מוגבלת.

להלן לוח ההצגות והתאריכים של ההצגה שתרוץ בחודשים הקרובים:

אודות ההצגה

ההצגה אני לא רפפורט היא למעשה עיבוד עברי לקומדיה שכתב המחזאי האמריקאי הרב גרדנר בבימויו של רוני ניניו ובתרגום של אלי ביז'אווי. נתן דטנר ונומרן עיסא מככבים באדפטציה העברית של הבימה למחזה ומציגים גרסה מרעננת והומוריסטית המציגה באור מיוחד את העולם של הגיל השלישי וגם את החיים עצמם. לצידם של דטנר ועיסא, משתתפים גם ריקי בליך, שחר רז, ניל משען, שלומי יפרח ורונית אפל.

המחזה מספר על מפגש בין שני קשישים בספסל ציבורי בפארק שמציגים כל אחד אישיות שונה וייחודית משלו. האחד חששן ועצבני והשני קולני ופנטזיונר. החיבור בין השניים מייצר מפגש בלתי נשכח בין שני אנשים שמתעקשים להמשיך להרגיש חיים ומסרבים לאפשר לחברה לקחת מהם את הכבוד העצמי ולבטל את קיומם רק שבשל גילם.

שחקנים ומשתתפים

שחקנים: נתן דטנר, נורמן עיסא, ריקי בליך, שחר רז, ניל משען, שלומי יפרח, רונית אפל.

מחזה: הרב גרדנר
בימוי: רוני ניניו
תרגום: אלי ביז'אווי
תלבושות: ארנה ברנט שמעוני
תאורה זיו וולושין
מוסיקה אבי בנימין
תפאורה סבטלנה ברגר

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק