הקולות של אניגמה בישראל 2019 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

הקולות של אניגמה בישראל 2019 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!
הקולות של אניגמה בישראל 2019 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

ההרכב "הקולות המקוריים של אניגמה" מגיע לראשונה לישראל בחודש אפריל 2019 ויציג את הלהיטים הגדולים ביותר שלו שזכו להצלחה עצומה בקרב הקהל הישראלי בשנות ה-90. כמה יעלו הכרטיסים להופעה ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

להקת אניגמה (הקולות המקוריים של אניגמה) שזכתה להצלחה עצומה בשנות ה-90 בזכות השילוב בין מוסיקה כנסייתית ומוסיקה אלקטרונית קצבית, תגיע לישראל ל-2 הופעות ב-15 וב-16 חודש אפריל 2019.

מכירת הכרטיסים להופעות שיתקיימו בהיכל התרבות בתל אביב ובמרכז הקונגרסים חיפה, נפתחה השבוע כשמחירי הכרטיסים מתחילים ב-199 ש"ח. פרטים נוספים, בהמשך הכתבה.

ההרכב המסתורי "אניגמה" הוקם ב-1990 ע"י המפיק הגרמני Michael Cretu וזכה להצלחה גדולה ולעניין רב ברחבי העולם. ההרכב הביא לראשונה לעולם המוסיקה שילוב ייחודי בין מוסיקה כנסייתית וגרגוריאנית עם סגנון אלקטרוני קצבי וסמפולים דיגטליים.

ההרכב זכה במהלך השנים לפופולריות עצומה שבאה לידי ביטוי במכירת מיליוני אלבומים ואף לשלושה מועמדויות לפרסי גראמי. לפני כשנתיים, כמה מחברי הפרוייקט אניגמה ששרו ברבים מהשירים של הפרוייקט, התאחדו להרכב חדש בשם "הקולות המקוריים של אניגמה" ואיתו הם פועלים עד היום.

ההרכב "הקולות המקוריים של אניגמה" יגיע לישראל במסגרת סיבוב הופעות עולמי רחב שיכלול ביקורים בליטא, לטביה, אסטוניה, פולין ומדינות רבות נוספות.

מחירי הכרטיסים להופעה של הקולות המקוריים של אניגמה בישראל 2019

ההופעה של אניגמה בישראל תתקיים ב-15 באפריל 2019 במרכז הקונגרסים חיפה וב-16 באפריל 2019 בהיכל התרבות בתל אביב. מחירי הכרטיסים להופעות של ההרכב ינועו החל מ-205 ש"ח. את הכרטיסים ניתן לרכוש באמצעות העמוד הבא.

תאריך מיקום מחיר כרטיסים
15 באפריל 2019 מרכז הקונגרסים חיפה החל מ-205 ש"ח רכישת כרטיסים
16 באפריל 2019 היכל התרבות ת"א החל מ-320 ש"ח רכישת כרטיסים

ההופעה של אניגמה בישראל מצטרפת לשורה ארוכה של הופעות חו"ל גדולות ומסקרנות שפוקדות את ישראל בחודשים הקרובים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

2 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
blues2
5 years ago

להקה מעולה! היו להם כמה להיטים מעולים ושניים מתוכם בלתי נשכחים. שכחתי את שמם אבל בחיפוש מהיר ביוטיוב אפשר מיד למצוא אותם.

מעניין אם ההופעה כאן בישראל תהיה דומה למקור שלפני שלושים שנה…

לב
5 years ago

יש הנחות או כרטיסים מוזלים יותר? קצת יקר, לא?
א?

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק