כוכבי האופרה הבינלאומיים אנה נטרבקו ויוסיף איבזוב יופיעו בישראל – כל הפרטים!

כוכבי האופרה הבינלאומיים אנה נטרבקו ויוסיף איבזוב יופיעו בישראל - כל הפרטים!
כוכבי האופרה הבינלאומיים אנה נטרבקו ויוסיף איבזוב יופיעו בישראל - כל הפרטים!

כל הפרטים על ההופעה המדוברת של אנה נטרבקו ויוסיף איבזוב בישראל שיופיעו כאן לראשונה בארץ בחודש אוקטובר 2022 בהיכל התרבות ת"א. כמה יעלו כרטיסים? ומאיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

לראשונה, כוכבת האופרה הבינלאומית והמצליחה אנה נטברקו (Anna Netrebko) תגיע להופעה בישראל יחד עם בן זוגה זמר הטנור המצליח יוסיף איבזוב (Yusif Eyvazov). השניים יופיעו כאן בחודש אוקטובר 2022 בהיכל התרבות תל אביב בליווי התזמורת הסימפונית ירושלים בניצוחו של מרקו בואמי. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההופעה המדוברת לרבות מידע על רכישת כרטיסים.

אנה נטרבקו ויוסיף איבזוב בישראל – כרטיסים ומחירים

ההופעה של אנה נטרבקו ויוסיף איבזוב בישראל תתקיים ביום שבת ב-1 באוקטובר 2022 בשעה 21:00 בערב. מכירת הכרטיסים נפתחה ונמצאת בעיצומה. מחיר הכרטיסים נע בין 599 ש"ח ועד ל-1999 ש"ח. ניתן כבר להזמין את הכרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא.

אודות אנה נטרבקו ויוסיף איבזוב

זאת תהיה הפעם הראשונה שכוכבת האופרה אנה נטרבקו תופיע בישראל. נטברקו נחשבת כיום לאחת מזמרות האופרה הטובות והמצליחות בעולם עם רקורד עשיר והצלחה מסחררת שיצאה הרבה מעבר לגבולות הז'אנר של מוזיקת האופרה.

נטברקו זכתה להופיע בתפקידים הראשיים עם התזמורות הגדולות והידועות בעולם תחת שרביטם של המנצחים הידועים ביותר ביצירות מופת כגון "לה טרוויאטה", "דון ג'ובאני" ועוד. נטרבקו הופיעה גם במופעים גדולים אחרים כמו הופעה במונדיאל לצד פלסידו דומינגו ומופעים נוספים.

יחד איתה, יגיע להופעה בישראל באוקטובר 2022 גם בעלה יוסיף איבזוב שהוא בעצמו אחד מזמרי הטנור הידועים והמצליחים בעולם. איבזוב הספיק במהלך הקריירה לככב בתפקידים ראשיים באופרות ידועות כמו "אאידה", "הטרובדור", "מקבת" ועוד. גם איבזוב מופיע רבות ברחבי העולם תחת שרביטם של מנצחים מהשורה הראשונה כגון דניאל בירנבוים, פלסידו דומינגו ועוד.

מה צפוי להיות במופע בישראל?

כאמור, זאת תהיה הפעם הראשונה שהשניים יופיעו כאן בישראל וזאת בהחלט בשורה משמחת לאוהבי האופרה בישראל. במופע, יבצעו השניים אריות וקטעים ידועים מתוך יצירות מופת מעולם האופרה של מלחינים ידועים כמו ג'וזפה ורדי, ג'קומו פוצ'יני רוג'רו לאונקבלו. בין הקטעים שיבוצעו במופע: O Sole mio, Torna a surriento, Non ti scordar di me ועוד.

השניים ילוו ע"י התזמורת הסימפונית ירושלים בניצוחו של מרקו בואמי (Marco Boemi). משך המופע צפוי להיות כשעה ורבע.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק