אנה זק לייב פארק 2023 – כרטיסים, הנחות כל הפרטים על ההופעה!

אנה זק לייב פארק 2023 - כרטיסים, הנחות כל הפרטים על ההופעה!
אנה זק לייב פארק 2023 - כרטיסים, הנחות כל הפרטים על ההופעה!

כל מה שרציתם לדעת על ההופעה של אנה זק בלייב פארק ראשון לציון שתתקיים ב-3 ביולי 2023 יחד עם סטטיק, נונו ונסרין קדרי! מה צפוי לקרות בהופעה? כמה יעלו כרטיסים? ואיך תשיגו הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

הזמרת וכוכבת הרשת אנה זק מעלה לראשונה בקריירה מופע גדול ומושקע שיתקיים בלייב פארק ראשון לציון ב-3 ביולי 2023. בעמוד זה אספנו לכם את כל הפרטים שתצטרכו לדעת על ההופעה לרבות מידע על כרטיסים, הנחות ועוד.

אחרי ההצלחה הגדולה שלה בשנה האחרונה עם להיטי ענק ובראשם הלהיט "לך לישון" החליטה זק לעלות שלב ולצאת עם מופע חדש בלייב פארק בראשון לציון כשעל הפרק אפילו מופעים נוספים שייפתחו בהתאם לדרישה.

מה צפוי לקרות בהופעה של אנה זק בלייב פארק?

במופע החדש תארח זק את סטטיק, נסרין קדרי ואת הזמרת הצעירה והמצליחה נונו. זק תבצע בהופעה את מיטב להיטיה שכבשו את המצעדים ואת הרשתות החברתיות וביניהם "לך לישון", "מי זאת", "כל הבאזז", "בלוק", או "הודי". כמו כן, זק תבצע במופע גם שירים ידועים משיתופי פעולה ידועים עם אחרים כמו "בוקר טוב עולם", "קוביות", "ראשון בבוקר"  ועוד.

אנה זק לייב פארק כרטיסים – מה יהיו המחירים?

מכירת הכרטיסים להופעה נפתחה בימים האחרונים ומתבצעת באמצעות אתר "קופת ת"א". מחירי הכרטיסים ינועו בין 159 ש"ח לכרטיסי דשא ויגיעו עד ל-269 ש"ח לכרטיס ישיבה בטריבונה או לכרטיס עמידה לגולדן רינג.

ומה עם מבצעים והנחות?

לקוחות גודיז, פועלים וונדר יוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה ב-50 ש"ח ואילו לקוחות הנוסע המתמיד של אל-על יוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה של 80 ש"ח לכרטיס. את מימוש ההנחות תוכלו לבצע באמצעות אתר "קופות ת"א".

צפו בטריילר לקראת ההופעה:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק