הזמרת היווניה אנה ויסי תופיע בישראל באוקטובר 2020 – כל הפרטים!

הזמרת היווניה אנה ויסי תופיע בישראל באוקטובר 2020 – כל הפרטים!
הזמרת היווניה אנה ויסי תופיע בישראל באוקטובר 2020 – כל הפרטים! צילום: ברכה כהן הפקות יווניות בישראל.

הזמרת היווניה אנה ויסי תגיע להופעה בישראל בחודש אוקטובר 2022 הקרוב. כמה יעלו כרטיסים להופעה? ואיפה רוכשים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

הזמרת היווניה המצליחה אנה ויסי תגיע לראשונה לישראל ותופיע כאן יחד עם להקתה באמפיתאטרון וואהל בגני יהושע תל אביב ב-25 באוקטובר 2022. בהמשך עמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים עם פרטים על רכישת כרטיסים.

אנה ויסי בישראל 2022 – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים להופעה של אנה ויסי נפתחה ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא. מחיר הכרטיסים נע בין 206 ל-306 ש"ח בהתאם לסוג הכרטיס ומיקום הישיבה באולם.

אודות אנה ויסי בישראל

אנה ויסי היא כיום בין הזמרות הבולטות ביותר בסצינת המוזיקה היוונית במיוחד בסגנון הלאייקה המודרני. ויסי מחזיקה במספר גדול מאוד של להיטים גדולים ומצליחים ביוון. חלקם גם זכו להצלחה בינלאומית וחלקם אף תורגמו לעברית.

הופעתה על הבמה נחשבת לאנרגטית וסוחפת במיוחד וזוכה לביקורות מעולות מהקהל. ויסי תופיע כאן בישראל עם להקתה המונה 12 נגנים הכוללים כמובן את כלי הנגינה היווניים. משך ההופעה שלה הוא כשעתיים.

בהופעה בישראל היא צפויה לבצע את מיטב להיטיה הגדולים מכל הזמנים לצד צלילים יווניים קלאסיים ומוכרים של הבוזוקי.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק