אל סטיוארט בישראל 2021 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

אל סטיוארט בישראל 2021 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!
אל סטיוארט בישראל 2021 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

הזמר אל סטיוארט יגיע לראשונה להופעה בישראל במועדון האנגר 11 בתל אביב בחודש נובמבר 2021. כמה יעלו כרטיסים? איפה קונים? ומה לגבי הנחות?

זמר הפולק הידוע אל סטיוארט (Al Stewart) יגיע לראשונה להופעה בישראל שתתקיים במועדון האנגר 11 בתל אביב ב-1 בנובמבר 2021. בהמשך עמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההופעה כולל מידע על רכישת הכרטיסים, מחירים והנחות.

אל סטיוארט הוא אחד מזמרי הפולק הותיקים מצליחים ביותר בעולם שפעיל בסגנון מוזיקת הפולק רוק הבריטית מזה חמישה עשורים ברציפות. סטיוארט אחראי לשורת להיטים גדולה ביותר שזכו להצלחה רבה במהלך השנים, ביניהם השירים "Year of the cat", "On the border", "Time passages". סטיוארט נחשב לאחד המשפיעים ביותר על המוזיקה הבריטית והספיק לעבוד עם אמנים מובילים ביניהם ג'ון לנון, פול סיימון, ג'ימי פייג' ועוד.

ההופעה של אל סטיוארט בישראל מגיעה לאחר הפוגה ארוכה של הופעות חו"ל בישראל שנעצרה עקב משבר הקורונה. היציאה המהירה של ישראל מהמשבר, מביאה לכאן כבר בקיץ הקרוב שורה ארוכה של הופעות חו"ל חדשות ב-2021.

כרטיסים להופעה של אל סטיוארט בישראל ב-2021

ההופעה של אל סטיוארט בישראל תתקיים ב-1 בנובמבר 2021 במועדון האנגר 11 בתל אביב בשעה 21:00. מחיר הכרטיסים להופעה יתחיל מ-219 ש"ח ויעלה מעלה בהתאם למיקום הישיבה במקום. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת ת"א".

הנחות ומבצעים

לא מצאנו בשלב זה מידע על הנחות. אנו ממשיכים לחפש ולעדכן בכל עת מידע על הנחות או מבצעים להופעה. היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו ותוכלו להתעדכן בזמן אמת בכל מידע חדש.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק