אלן פרסונס והפילהרמונית בישראל 2019 – כרטיסים וכל הפרטים!

אלן פרסונס והפילהרמונית בישראל 2019 - כרטיסים וכל הפרטים!
אלן פרסונס והפילהרמונית בישראל 2019 - כרטיסים וכל הפרטים!

המוזיקאי המצליח והאהוב אלן פרסונס (Alan Parsons) יחזור לישראל בחודש יוני 2019 הקרוב להופעה חד פעמית עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית בהיכל התרבות בתל אביב. כמה יעלו הכרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

שנתיים בלבד מאז ההופעה המוצלחת שלו בישראל, המוזיקאי והמפיק הבריטי האהוב ביותר על הקהל הישראלי, יחזור לכאן שוב להופעה בקיץ 2019 הקרוב, הפעם להופעה מיוחדת יחד עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר. פרטים נוספים על מכירת הכרטיסים, תוכלו למצוא בהמשך העמוד.

ההופעה של אלן פרסונס בישראל תתקיים כשנתיים בלבד מאז הוא הופיע כאן בסדרת הופעות ברחבי ישראל שזכתה להצלחה רבה והביאה קהל רב מישראל. בראיונות שקיים עם התקשורת הישראלית באותו זמן, הביע פרסונס רצון להקליט ולשתף פעולה יחד עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית ועתה, כפי שניתן לראות, זה אכן יקרה.

בהופעה של אלן פרסונס עם הפילהרמונית בישראל, הוא צפוי לבצע את כל להיטיו הגדולים מכל הזמנים כולל להיטים מהאלבום החדש The Secret שצפוי לצאת בתקופה הקרובה. יחד עם פרסונס, יגיע להופעה בישראל גם שותפו המוזיקלי טום ברוקס שינצח על התזמורת.

ההופעה של פרסונס בישראל מצטרפת לעוד שורה ארוכה של הופעות חו"ל גדולות שיגיעו לישראל בקיץ הקרוב כמו למשל ההופעה של אמה שפלן בישראל ב-27 באפריל, ההופעה של טירס פור פירס בישראל בהיכל מנורה מבטחים ביולי 2019 הקרוב או ההופעה של פול אנקה בישראל ב-11 ביולי 2019.

אלן פרסונס בישראל עם הפילהרמונית 2019 – מהם מחירי הכרטיסים?

ההופעה של אלן פרסונס והפילהרמונית בישראל תתקיים ב-4 ביוני 2019 בהיכל התרבות בתל אביב. מחירי הכרטיסים ינועו בין 255 לכרטיסים הזולים ביותר ועד ל-995 לכרטיסים היקרים והטובים ביותר. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר והיא מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "לאן".

אלן פרסונס הוא אחד המוזיקאים המוערכים ביותר בעולם המוזיקה באופן כללי וידוע בעיקר בזכות הפרוייקט המוסיקלי המצליח שלו "הפרוייקט של אלן פרסונס" (The Alan Parsons Project). פרסונס ידוע גם בזכות עבודתו כמפיק מוזיקלי באלבומי מופת כגון "אבי רוד" של הביטלס או האלבום "The Dark Side of the Moon" של פינק פלויד.

הוא החל את הקריירה המוזיקלית שלו ב-1967 כטכנאי קול באולפני אבי רוד המפורסמים שם זכה להקליט ולעבוד עם הביטלס, פינק פלויד, הווינגס, אל סטיוארט ועוד עשרות אמנים מובילים וידועים. ב-1975 הקים פרסונס יחד עם המוזיקאי אריק וולפסון את ההרכב "הפרוייקט של אלן פרסונס" שזכה להצלחה גדולה מאוד והפך לאחד ההרכבים המעניינים והבולטים ביותר בשנות ה-70 וה-80.

ההרכב הוציא סה"כ עשרה אלבומים מצליחים והיא אחראי לשורה גדולה של להיטים גדולים מאוד שזכו להצלחה וחשיפה גדולה ברחבי העולם. בין הלהיטים הגדולים של ההרכב ניתן לציין את "The Turn Of A Friendly Card" או את "Old and Wise" ועד להיטים רבים. אך הלהיט הגדול והמוכר ביותר של פרסונס והפרוייקט הוא כמובן השיר "Eye in the Sky" שנחשב לאחד מהשירים המושמעים ביותר בכל הזמנים.

ב-1987 התפרקה הלהקה ופרסונס המשיך לעבוד כאומן עצמאי כשהוא ממשיך להופיע במרץ בכל רחבי העולם (כולל הופעות רבות בישראל) ולהוציא אלבומי סולו מעניינים ומצליחים. ההופעה של אלן פרסונס ב-2019 תהיה ההופעה הרביעית שלו כאן אך הראשונה עם הפילהרמונית.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק