אלטון ג'ון בישראל קיץ 2020 – האם גם הזמר המצליח בדרך לכאן?

האם גם אלטון בדרך להופעה בישראל בקיץ 2020? ימים ספורים בלבד לאחר שג'ניפר לופז כבשה את פארק הירקון, חרושת השמועות על הופעות קיץ 2020 מתחילה. אתמול הייתה זו סלין דיון, והבוקר אלטון ג'ון. אתר "קצת תרבות" מביא לכם את כל הפרטים.

כיממה בלבד לאחר הידיעות הלא רשמיות על הופעתה של סלין דיון בישראל, הבוקר, מדווחים באתר "ישראל היום" על הופעת חו"ל ענק נוספת שתגיע בקיץ 2020 הבא, הפעם מדובר בהופעה של אלטון ג'ון בישראל שעל פי הדיווחים, תתקיים כאן ביולי 2020. לא ברור עדיין היכן.

בניגוד לסלין דיון שמעולם לא הופיעה כאן, אלטון ג'ון (Elton John) כבר הופיע כאן מספר פעמים כאשר הפעם האחרונה הייתה בפארק הירקון לא מזמן. הפעם, כך לפי הדיווחים הלא רשמיים, מדובר על הופעה של ג'ון בישראל במסגרת סיבוב הופעות פרידה שלו שהוכרז בתחילת השנה ע"י הכוכב הענק שחוגג כ-50 שנה קריירה פעילה ומצליחה. סיבוב זה יסיים ככל הנראה את הופעותיו ברחבי העולם, ואם ההופעה שלו בישראל אכן תתממש, תהיה זאת ההזמנות האחרונה לצפות בו בלייב.

לפי הדיווח באתר, ג'ון מנהל בימים אלו משא ומתן מתקדם כאשר על הפרק, שימו לב, לא הופעה אחת אלא שתי הופעות בישראל. בהופעה הקודמת שלו כאן בפארק הירקון, הצליח ג'ון למלא בקלות את פארק הירקון וההופעה זכתה להצלחה רבה ולביקורות מעולות הן בקרב הקהל והן בקרב התקשורת.

סיבוב ההופעות הנוכחי של אלטון ג'ון נקרא "The Final Tour" והוא כאמור, יהיה סיבוב הפרידה. מדובר בהפקת ענק וארוכה ביותר שהתחילה בספטמבר 2018 בסיבוב אינטנסיבי ברחבי ארצות הברית ותגיע לכל היבשות כאשר מתוכננות לא פחות מ-300 הופעות ברחבי העולם. הסיבוב צפוי להסתיים ב-2021.

לפי האתר הרשמי של אלטון ג'ון, במרץ 2020, יסתיים סיבוב ההופעות של ג'ון באוסטרליה ויתחדש החל מחודש אוקטובר 2020 במדינות אירופה השונות. נכון לעכשיו, ישראל עדיין לא מופיעה בלוח ההופעות הרשמי של הזמר. ניאלץ להמתין בסבלנות ולראות.

כרטיסים לאלטון ג'ון בישראל – מתי תיפתח מכירת הכרטיסים?

שימו לב: מדובר כרגע בידיעות לא רשמיות בלבד ונכון לשעה זו, אין פרטים רשמיים ולא יצאה הודעה מסודרת לעיתונות. אנו ממליצים לכם להמשיך ולעקוב אחרינו באמצעות דף הפייסבוק הרשמי שלנו, בו אנו נעדכן בכל מידע על ההופעה של אלטון ג'ון בישראל ועל פתיחת מכירת הכרטיסים ומחירי הכרטיסים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק