אייל גולן ועופר ניסים משתפים פעולה עם השיר "לא מבינה עברית"

אייל גולן ועופר ניסים משתפים פעולה עם השיר "לא מבינה עברית"
אייל גולן ועופר ניסים משתפים פעולה עם השיר "לא מבינה עברית"

עוד אמן גדול מצטרף אל שורת שיתופי הפעולה של הדיג'יי עופר ניסים. הפעם זהו הזמר אייל גולן שמשתף פעולה לראשונה עם המפיק המוסיקלי המצליח והשבוע משחררים השניים את השיר "לא מבינה עברית" שמאז יציאתו לרשת, כבר הספיק לעבור את חצי מיליון הצפיות ביוטיוב.

את המילים והלחן לשיר החדש כתב ליד'ור סעדיה ועל העיבוד המוסיקלי אחראים עופר ניסים ואסי טל. השיר משקף את שני סגנונות המוסיקליים של שני האמנים ומשלב בין סאונד אלקטרוני הייחודי של ניסים לבין שירתו הצלולה של גולן עם נגיעות ים תיכוניות.

עופר ניסים הוא אחד המפיקים המצליחים ביותר כיום בסצינת המוסיקה האלקטרונית המקומית והעולמית שבאמתחתו שיתופי פעולה עם אמני ענק כמו מדונה, פט שופ בויז ואחרים לצד הצלחות גדולות בזירה המקומית כמו שיתוף הפעולה שלו עם אניה בוקשטיין בשיר המצליח "רוקדת". עתה, הוא מצרף לרשימה הארוכה שלו גם את אייל גולן.

האזינו לשיר החדש של אייל גולן ועופר ניסים:

 

לוח הופעות של עופר ניסים 2018

עופר ניסים יופיע במופע חנוכה חגיגי בגני התערוכה בתל אביב ב-8 בדצמבר 2018 ובו יציג את מיטב להיטיו ועיבודיו הידועים כולל השיר החדש שלו ושל אייל גולן.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק