אחד על אחד: סדרה חדשה בכיכובו של תומר קאפון – כל הפרטים!

אחד על אחד: סדרה חדשה בכיכובו של תומר קאפון - כל הפרטים!
אחד על אחד: סדרה חדשה בכיכובו של תומר קאפון - כל הפרטים!

הסדרה החדשה והמדוברת "אחד על אחד" בכיכובו של תומר קאפון יוצאת לדרך בערוץ כאן 11. הנה כל מה שרציתם לדעת על הסדרה.

השחקן המצליח תומר קאפון שמוכר מהסדרה המצליחה "תאג"ד", גיבורים עפים עליה" ועוד מגוון סדרות, יככב בתפקיד ראשי גם בסדרה חדשה העונה לשם "אחד על אחד" שעולה היום בכאן 11 וצפויה לזכות ברייטינג גבוה במיוחד ולהחליף את הסדרה "חזרות" שזכתה להצלחה רבה בערוץ.

קאפון יגלם את הדמות הראשית בסדרה אחד על אחד – מוטי, מורה פרטי בן 28 שהתא המשפחתי שלו מתפרק לגורמים כאשר אמו נהרגת בתאונת דרכים בבוליביה ואחיו הגדול (אותו משחק השחקן יפתח קליין) עוזב את הארץ, עם אביו כבר לא בקשר שנים רבות. לצד זה, מוטי מלמד בבתי פרטיים ומדבר עם תלמידיו גם על החיים עצמם ולא רק על הלימודים.

את הסדרה אחד על אחד יצר מתן יאיר שאחראי על שני הסרטים "פיגומים" ו"בגרות" ויצר בפעם הראשונה סדרה לטלוויזיה. לצד קאפון, שיגלם כאמור את התפקיד הראשי, ישתתפו בסדרה גם השחקנים יפתח קליין, שירה גפן, נמרוד הוכנברג ואחרים.

הסדרה תעלה היום בבכורה וניתן לצפות בה באמצעות ערוץ כאן 11 או בערוץ היוטיוב של הערוץ בעמוד הבא, בינתיים, אתם מוזמנים לצפות בטריילר של הסדרה ובפרטים נוספים כאן:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק