אושר כהן היכל מנורה פברואר 2023 – כמה יעלו כרטיסים?

אושר כהן היכל מנורה פברואר 2023 - כמה יעלו כרטיסים?
אושר כהן היכל מנורה פברואר 2023 - כמה יעלו כרטיסים?

הזמר אושר כהן חוזר להופעה בהיכל מנורה בתל אביב שתתקיים בחודש פברואר 2023 הקרוב. מה יהיו מחירי הכרטיסים? איפה תוכלו לקנות? ואיך תשיגו הנחות וכרטיסים מוזלים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

הזמר הצעיר והמבטיח אושר כהן הנחשב לאחד השמות החמים בתעשיית הפופ והמוזיקה הים תיכונית בישראל, ממשיך למנף את הצלחתו בקרב הקהל הישראלי, ויגיע שוב להופעה גדולה ומושקעת בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב שתתקיים ב-16 בפברואר 2023.

אושר כהן, בן ה-23 בלבד, הוציא את אלבום הבכורה שלו ב-2018 ומאז הפך ליצרן של להיטים רבים שכבשו את הרשתות החברתיות ואת יוטיוב עם מיליוני צפיות והשמעות רבות בתחנות הרדיו. בין להיטיו הגדולים ביותר, ניתן לציין את "ברגעים שאת הולכת", "אני אוהב אותך", "תחזרי מהר", "מי עוד יחבק", "כל הזמן אומרת" ועוד. לאחרונה הוציא דואט חדש ומצליח עם הזמרת נועה קירל "רעשים" שזכה להצלחה רבה.

במהלך הקריירה הקצרה שלו, הספיק כהן כבר לשתף פעולה עם מיטב האמנים המובילים בישראל כמו אייל גולן, עומר אדם, שרית חדד ועוד רבים וטובים אחרים. בהופעה החדשה בהיכל מנורה, יציג כהן את מיטב להיטיו בעיבודים מיוחדים שיבוצעו על גבי במת 360 מעלות.

אושר כהן היכל מנורה כרטיסים

ההופעה של אושר כהן בהיכל מנורה מבטחים תתקיים ב-16 בפברואר 2023. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ומתבצעת באמצעות אתר "קופת ת"א". מחירי הכרטיסים מתחילים ב-179 ש"ח ועולים מעלה בהתאם למיקום בישיבה באולם.

הנחות, הטבות ומבצעים

לקוחות גודיז, פועלים וונדר ומקס, יוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים במבצעים שונים. פרטים נוספים, באתר.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק