אורי משגב מאחורי הצלילים במרכז ענב – רכישת כרטיסים ולוח הופעות 2022

אורי משגב מאחורי הצלילים במרכז ענב - רכישת כרטיסים ולוח הופעות 2022
אורי משגב מאחורי הצלילים במרכז ענב - רכישת כרטיסים ולוח הופעות 2022

קורין אלאל, דני רובס, חמי רודנר, פיטר רוט וג'ימבו ג'יי יתארחו בסדרה "מאחורי הצלילים" במרכז ענב לתרבות במהלך 2022. מתי זה יקרה? כמה עולים כרטיסים? ואיפה קונים כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

העיתונאי והפובליציסט אורי משגב ממשיך עם סדרת האירוח שלו "מאחורי הצלילים" במרכז ענב לתרבות ויציג הופעות חדשות לאורך החודשים הקרובים ב-2022 בה יתארחו האמנים קורין אלאל, חמי רודנר, דני רובס, פיטר רוט וג'ימבו ג'יי. בהמשך עמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על לוח ההופעות של הסדרה ומידע על רכישת כרטיסים.

סדרת מאחורי הצלילים של אורי משגה מציגה מפגשים אחד על אחד עם אמנים מוכרים ומובילים במוזיקה הישראלית בו משגב מראיין ומלווה את האמן בכל תחנות חייו ושומע על הסיפורים שמאחורי השירים שכתב האמן.

משגב הוא עיתונאי המרבה להציג סדרות המשלבות בין סיפורים ודיבורים לבין מוזיקה ומציג גם סדרה הנקראת "Help! – אקדמיית הביטלס" במסגרתה יציג 12 מפגשים שיוקדשו כל אחד לאלבום אחד של להקת הביטלס והאירועים שעומדים מאחוריו.

לוח הופעות של מאחורי הצלילים עם אורי משגב במרכז ענב לתרבות ת"א ב-2022

להלן לוח הופעות עדכני ל-2022 של סדרת מאחורי הצלילים עם אורי משגב לאורך החודשים הקרובים:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק