אביהו פנחסוב הופעות

אביהו פנחסוב הופעות
אביהו פנחסוב הופעות

איפה תוכלו לראות הופעות של אביהו פנחסוב ולהקתו "מועדון הקצב של אביהו פנחסוב" בחודשים הקרובים? כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה מזמינים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

למרות שהוא הודח לא מזמן מתוכנית הריאליטי "הכוכב הבא לאירוווזיון", הזמר אביהו לנדוור פנחסוב הוא אחד השמות החמים כיום בתעשיית המוזיקה הישראלית וההרכב שלו "מועדון הקצב של פנחסוב" זוכה בימים אלו לתחייה מחודשת ובפופולריות רבה בקרב הקהל הישראלי.

מועדון הקצב של פנחסוב מופיעים לא מעט בחתונות ואירועים פרטיים (אפשר לראות כמה הם דורשים עבור הופעה בחתונה), אך תוכלו למצוא אותם גם בהופעות רגילות ברחבי הארץ, ועם ההצלחה הגדולה שזכו בזכות הכוכב הבא, ההופעות זוכות לביקוש גדול ולפופולריות רבה ובמקרים רבים, גם הופכים לסולד אאוט.

לרבים זוהי אולי ההיכרות הראשונה עם ההרכב, אך מועדון הקצב של פנחסוב כבר פועלים בהצלחה רבה כמה שנים ואחראים ללא מעט להיטים, כולל את השיר "ימים יפים" שהוא שיר הנושא של סדרת הטלוויזיה המצליחה "תאג"ד".

ההופעות של אביהו פנחסוב ומועדון הקצב שלו הכולל את הנגנים חיים רומנו בבוזוקי, תום אלבז בבס, ניר טייב בכלי נשיפה, יפתח שחף בגיטרות, יאיר צברי בשירה, כלי הקשה והמתופף טל כוכבי, ידועות בזכות התיאטרליות והשמחה הגדולה שהם יוצרים, ומוגדרות כ"קרקס מוזיקלי". סגנונה המוזיקלי של הלהקה הוא מעין בליל של מוזיקה מזרחית, יוונית, רוק ומוזיקה ישראלית.

אז איפה תוכלו לראות הופעות של אביהו פנחסוב ומועדון הקצב?

יעודכן בקרוב…

כמה יעלו כרטיסים ואיפה קונים?

יעודכן בקרוב…

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק