תיאטרון תל אביב 2019/2020 – אילו מחזות זמר והצגות תוכלו לראות?

תיאטרון תל אביב 2019 - אילו מחזות זמר והצגות תוכלו לראות?

הווסט אנד מגיע לתל אביב: תיאטרון תל אביב ייפתח בקיץ הקרוב ויציג לאורך שנת 2020 מגוון של מחזות זמר והפקות בידור ידועות ואיכותיות בהשקעת ענק. המחזמר צ'פלין, פלאשדאנס ויוסף וכותנת הפסים כבר שם. בואו לקרוא על כל המופעים והפרטים שיציג תיאטרון תל אביב ב-2019/2020.

מתחרה חדש לקאמרי ולהבימה: המפיק הותיק מאור מימון שכבר העלה בשנים האחרונות לא מעט הפקות שונות ביניהן הצגות ומחזות זמר גדולים לקח את עולם הפקות הבידור צעד אחד קדימה והקים את "תיאטרון תל אביב" שישכון על כותלי בית החייל בתל אביב והחל לפעול בקיץ 2019 האחרון.

תיאטרון תל אביב החדש שיוכל להכיל כ-900 מקומות ישיבה, יציג בתדירות גבוהה וקבועה, מגוון של הצגות ומחזות זמר באיכות גבוהה ובהפקות יקרות ומושקעות. החזון של מימון הוא להביא את ברודווי האמריקאי והווסט אנד הבריטי לישראל ולהפוך את תל אביב לבירת מחזות הזמר הישראלית.

צ'פלין, פלאשדאנס, רוק בבית הספר ועוד – אילו מחזות זמר יגיעו אל תיאטרון תל אביב ב-2019/2020?

תיאטרון תל אביב החל להציג מופעים ומחזות זמר כבר בתחילת חודש יולי 2019 כאשר ההפקות שהוא יציג, מגיעים גם לאולמות נוספים ברחבי הארץ. המופעים שיגיעו לתיאטרון תל אביב יהיו מחזות זמר ידועים ומפורסמים הנחשבים לקלאסיקות בעולם הפקות הבידור. הם יתורגמו ויבויימו ע"י טובי הכותבים בישראל וייקחו בהם חלק עשרות שחקנים, נגנים וזמרים.

להלן כמה מההפקות הגדולות שיגיעו לתיאטרון תל אביב בעונת 2019/2020 הקרובה ויציגו בו באופן קבוע ורציף:

המחזמר צ'פלין תיאטרון תל אביב

תיאטרון תל אביב יציג את המחזמר "צ'פלין" מאת כריסטופר קרטיס ותומאס מהאן על איש הקולונוע המפורסם שיעלה לראשונה בישראל ביולי 2019, את התרגום העברי למחזמר צ'פלין כתב דני לשמן וביים שוקי וגנר. עלילת המחזמר תציג את ילדותו הענייה של צ'פלין, את יחסיו המורכבים עם נשים, תהילת העולם בה זכה כגאון קולנועי, גירושו מאמריקה באשמת בגידה והחזרה המפוארת לקבלת פרס האוסקר.

מחיר הכרטיסים: 199-249 ש"ח. רכישת הכרטיסים כאן.

תיאטרון תל אביב 2019 - אילו מחזות זמר והצגות תוכלו לראות?

המחזמר פלאשדנס תיאטרון תל אביב

מחזמר נוסף שיעלה בחודש יולי 2019 הוא המחזמר פלאשדנס מאת טום הדלי ורוברט קארי למוסיקה של רובי רוט המבוסס על הסרט המצליח משנות ה-80 שהביא לעולם את הלהיטים Maniac, Gloria, I love Rock & Roll ו- What a Feeling. את המחזמר פלאשדנס שיעלה בתיאטרון תל אביב ב-2019 יביים עומר זמרי לתרגומו של דניאל אפרת.

המחזמר פלאשדנס יביא את סיפורה מעורר ההשראה של אלכס, צעירה יפהפייה והחלטית העובדת ביום במפעל, ובלילה כרקדנית במועדון. מאבקיה בהשגת עצמאות, מציאת אהבה והגשמת חלומה הגדול ביותר – לרקוד בבית הספר הגבוה לריקוד.

מחיר הכרטיסים: 199-249 ש"ח. רכישת הכרטיסים בעמוד הבא.

המחזמר רוק בבית הספר תיאטרון תל אביב

במסגרת אירועי סוכות 2019 הקרוב, יגיע לתיאטרון תל אביב המחזמר רוק בבית הספר המפורסם המבוסס על הסרט הידוע והקלאסי מ-2003. המחזמר רוק בבית הספר מאת אנדרו לוויד וובר, יגיע כאן לראשונה לישראל כשהיא המדינה השלישית לאחר אנגליה וארצות הברית, שמקבלת את הזכויות להפיק את המחזמר.

המחזמר יביא את סיפורו של בחור המנסה לעסוק במוסיקה ללא הצלחה, מוצא את עצמו כמורה מחליף בבית ספר יסודי, שם הוא מצליח לגרון לתלמידים המוכשרים להפוך ללהקת רוק מצליחה ללא ידיעת מנהלת בית הספר הקפדנית. עשרות שחקנים וזמרים יבצעו את המחזמר הזה בישראל כשחלק מהשחקנים אף ינגנו לייב במהלך המחזמר.

מחיר הכרטיסים: טרם נפתחה מכירת הכרטיסים.

המחזמר בילבי תיאטרון תל אביב

עוד מחזמר מפורסם שיעשה עלייה לישראל הוא המחזמר בילבי המפורסם של סבסטיאן וסטפן גוטסטם  ע"פ סיפורה של אסטריד לינדגרן. על הניסוח העברי של המחזמר בילבי שיועלה בתיאטרון תל אביב ב-2019/2020, אחראית סמדר שיר ועל הבימוי יהיה אחראי רפי ניב.

המחזמר יביא את סיפורה של בילבי השובבה, היתומה מאם ואביה הוא פיראט שנמצא בים ומתגוררת לבדה בוילה המכונה “וילה מצחיקולה” יחד עם קוף הידוע בכינוי “מיסטר נילסון” ועם סוס אותו היא מרימה במו ידיה, כיוון שהיא הילדה הכי חזקה בעולם.

בזכות חוכמתה הטבעית, נאמנותה, הרפתקנותה ועצמאותה המשוחררת ממגבלות עולם המבוגרים ומהמציאות הרגילה היא שובה ומשמחת את לבם של כל הסובבים אותה.

מחיר הכרטיסים: טרם נפתחה מכירת הכרטיסים.

המחזמר יוסף וכותנת הפסים תיאטרון תל אביב

מחזמר נוסף שיעלה בתיאטרון תל אביב בעונת 2019/2020 הוא המחזמר יוסף וכותנת הפסים של אנדרו לויד וובר וטים רייס הנחשב לאחד ממחזות הזמר המצליחים בהיסטוריה. תיאטרון תל אביב יעלה את הגרסה העברית הקלאסית של אהוד מנור.

המחזמר יספר את הסיפור התנכ"י המפורסם של יוסף ואחיו ויציג את תלאותיו של יוסף בממלכת הפרעונים העתיקה הכולל גם פירמידות, גמלים, חלומות, מזימות ואהבות.

מחיר הכרטיסים: טרם נפתחה מכירת הכרטיסים.

כרטיסים לתיאטרון תל אביב – כמה יעלו הכרטיסים להצגות בתיאטרון תל אביב ואיפה קונים?

מחירי הכרטיסים להצגה בודדת בתיאטרון תל אביב ינועו בין 199 ל-249 ש"ח. את הכרטיסים ניתן לרכוש באתר משרד הכרטיסים "לאן". שימו לב: רק חלק מההצגות נפתחו למכירת כרטיסים.

הנחות ומבצעים לתיאטרון תל אביב

אם אתם מחפשים הנחות להצגות בתיאטרון תל אביב, תוכלו לעשות זאת באמצעות מנויי. מחיר מנויי לתיאטרון תל אביב יעמוד על 599 ש"ח ל-4 הצגות (במקום 996 ש"ח) ומחיר מנוי ל-6 הצגות יעמוד על 750 ש"ח (במקום 1494 ש"ח). את כל הפרטים על רכישת המנויים ועל לוח ההצגות ושאר הפרטים על תיאטרון תל אביב, תוכלו למצוא באתר הרשמי של התיאטרון בעמוד הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק