ההצגה תחושת בטן בקאמרי – כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2022

ההצגה תחושת בטן בקאמרי - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2022
ההצגה תחושת בטן בקאמרי - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2022. צילום: גבריאל בהרליה

ההצגה "תחושת בטן" של תיאטרון הקאמרי בכיכובה של אודיה קורן, תציג הצגות רבות גם במהלך 2022. איפה קונים כרטיסים? כמה זה יעלה לכם? ואיפה תמצאו כרטיסים מוזלים ב-99 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח? כל הפרטים, בכתבה הבאה.

השחקנית הוותיקה והמוערכת אודיה קורן משתתפת בימים אלו בהצגה בכיכובה של תיאטרון הקאמרי – "תחושת בטן" העוסקת באישה מבוגרת בפנסיה שמוצאת את עצמה לפתע בהריון. את ההצגה כתב המחזאי המוערך עמית גור וביים ניר ארז. ההצגה תציג תאריכים רבים לעונת 2022 ובהמשך העמוד, תוכלו למצוא מידע על לוח הצגות עדכני, רשימת שחקנים וכן מידע על כרטיסים מוזלים.

תחושת בטן – לוח הצגות 2022

ההצגה תחושת בטן תציג באולם החדש 2 בתיאטרון הקאמרי לאורך החודשים הקרובים. הנה לוח ההצגות של ההצגה:

ההצגה תחושת בטן – כרטיסים מוזלים החל מ-99 ש"ח בלבד

מחיר הכרטיסים להצגה תחושת בטן בקאמרי עומד כעת על 99 ש"ח בלבד. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא. שימו לב: כמות הכרטיסים המוזלים מוגבלת.

מה תעשה אישה מבוגרת, אם לשני ילדים שבקרוב מאוד יביאו לה נכדים ראשונים, שמוצאת את עצמה לפתע בהריון? זהו התסריט שבו עוסקת ההצגה החדשה "תחושת בטן" שכתב עמית גור. אודיה קורן מגלמת את נגה הורביץ – אשה מבוגרת שיצאה לפנסיה מוקדמת וחולמת סוף סוף להתחיל לחיות ולטייל בעולם עם בעלה, ופתאום מגיעה הבשורה על כך שהיא עצמה בהריון.

גור מציב סיטואציה לא רגילה שמנסה לראות כיצד תתמודד האשה עם הבשורה החדשה ועל הדרך עוסק בתופעת הפונדקאות שמביאה לעולם הורים מבוגרים רבים וחדשים ומציבה אתגרים חדשים בהורות המודרנית. יחד עם קורן, משתתפים בהצגה גם השחקנים והשחקניות מוטי כץ, אלעד אטרקצ'י, דנה מיינרט/נטע פלוטניק, שמחה ברבירו, איה שבא, אבישי מרידור ומורן ארביב-גנס. משך זמן ההצגה הוא כשעה וחצי.

ביקורת – מה חשבו המבקרים על תחושת בטן?

ההצגה זכתה לשבחים רבים וקיבלה ביקורות מצוינות בקרב המבקרים המובילים בתקשורת. קרון זכתה לסופרלטיבים על משחקה האיכותי, וכך גם גור על המחזה המקורי והמאתגר שכתב.

שחקנים ומשתתפים

רשימת השחקנים והשחקניות של תחושת בטן כוללת את אודיה קורן, מוטי כץ, אלעד אטרקצ'י, דנה מיינרט / נטע פלוטניק, שמחה ברבירו, איה שבא, אבישי מרידור, מורן ארביב-גנס. עוד עוסקים במלאכה: זוהר שואף על התפאורה, אורם דר על התלבושות ונדב ברנע על המוסיקה והתאורה.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק