תומאס אנדרס בישראל 2022 – כרטיסים, מחירים, הנחות ועוד

תומאס אנדרס בישראל 2022 - כרטיסים, מחירים, הנחות ועוד
תומאס אנדרס בישראל 2022 - כרטיסים, מחירים, הנחות ועוד

המוזיקאי והזמר תומאס אנדרס מההרכב הידוע מודרן טוקינג יחזור לישראל להופעה חד פעמית בהיכל מנורה (יד אליהו) בתל אביב בפברואר 2022. כמה יעלו לכם הכרטיסים? ואיפה תוכלו לקנות? כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

חורף 2022 מתחיל להתחמם: הזמר תומאס אנדרס (Thomas Anders) מהצמד המצליח מודרן טוקינג (Modern Talking) יגיע לישראל להופעה אחת וחד פעמית שתתקיים ב-1 בפברואר 2022 בהיכל מנורה מבטחים (היכל נוקיה לשעבר). בהמשך עמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההופעה המדוברת, כולל מידע על רכישת כרטיסים.

תומאס אנדרס בישראל 2022 – כרטיסים והנחות

מכירת הכרטיסים להופעה של תומאס אנדרס בישראל בעיצומה כשמחירי הכרטיסים נע בין 295 ש"ח ל-375 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם וסוג הכרטיס שבחרתם. את הכרטיסים ניתן גם להזמין אונליין באמצעות האתר הבא.

בשלב זה עוד לא מצאנו מידע על הנחות, כרטיסים מוזלים או מבצעים, אך נמשיך לעדכן כאן במידה ונמצא מידע כזה.

אנדרס מופיע בשנים האחרונות ברחבי העולם עם הרכבו החדש "מודרן טוקינג בנד" ללא הפרטנר שלו מהצמד מודרן טוקינג – דיטר בוהלן, ואיתו הוא מבצע את הלהיטים הגדולים של מודרן טוקינג ולהיטים נוספים מאלבומי הסולו שלו.

להקת מודרן טוקינג, שהורכבה מהצמד תומאס אנדרס ודיטר בוהלן, הייתה אחת מהלהקות המצליחות ביותר בסצינת המוסיקה של שנות ה-80 וזכורה לרוב בזכות להיטי הענק שלה "You're My Heart, You're My Soul", "Brother Louie" ו-"Cheri, Cheri Lady" שזכו להצלחה עצומה ברחבי העולם כולל כאן בישראל.

הצמד הוקם ע"י השניים, בגרמניה בסוף 1983 והיה פעיל בין השנים 1984 ועד שנת 1987 שבה התפרק ההרכב עד להתאחדותו בשנית ב-1997. במעט השנים שהיה פעיל, הצליחו הצמד להפוך לאחד ההרכבים המצליחים ביותר במוסיקה של שנות ה-80 והצליחו לשחרר להיטי ענק שכבשו את המצעדים בכל העולם, למכור כמעל 100 מיליון עותקים ולהפוך ללהקה הגרמנית המצליחה ביותר בעולם.

איחוד, פירוק, שוב איחוד ושוב פירוק – קצת על מודרן טוקינג

הסגנון המוסיקלי של מודרן טוקינג התאפיין ב"מתיקות" של המוסיקה ובקולות הגבוהים של בוהלן ואנדרס שאיפיינו להקות נוספות באותה התקופה. השניים נהגו גם להשתמש ברוב שיריהם בלהקת ליווי שמנתה ארבעה זמרים ונהגה להופיע באותה תקופה עם פלייבקים ולא עם ליווי חי.

לאחר שהתפרקו ב-1987, פתחו השניים בקריירת סולו כשבוהלן הקים את ההרכב "Blue System" שהצליח לפעול בהצלחה רבה במשך כ-13 שנה ולהוציא אף 13 אלבומים. אנדרס מצידו, המשיך לפעול לבד כשהוא ממשיך להשתמש בשם מודרן טוקינג ולהציג את השירים של ההרכב עד שלבסוף גם הוציא כמה אלבומי סולו שזכו גם הם להצלחה והערכה.

בשנת 1998, לאחר שהשניים הצליחו לשים בצד את מחלוקות העבר ביניהם, החליטו להקים מחדש את ההרכב ועשו את הופעתם הראשונה בתוכנית טלוויזיה גרמנית במרץ 98. לאחר מכן הוציאו אלבום חדש שכלל את להיטי ההרכב בביצועים מודרנים חדשים ואף ארבעה שירים חדשים לגמרי. האלבום הקנה להם הצלחה עצומה בגרמניה ובעולם והוביל להוצאת אלבומים נוספים רבים.

ב-2003, כנראה כתוצאה מדברים שאמר בוהלן על אנדרס בספר אוטוביוגרפי שהוציא, החליטו השניים שוב להתפרק ולהפסיק את הפעילות באופן סופי – הפסקה שנמשכת עד היום כאשר אנדרס ממשיך עם קריירת הסולו שלו ואילו בוהלן מקדיש את רוב זמנו לפרויקט מוסיקלי שהקים בגרמניה.

גם בישראל זכה ההרכב להצלחה עצומה ותומס אנדרס, שיופיע כאן כאמור, בפברואר 2019, הספיק להופיע כאן כמה וכמה פעמים במסגרות שונות. הפעם האחרונה שאנדרס הופיע בישראל הייתה ב-2010 בהיכל התרבות בתל אביב.

אתם מוזמנים להיכנס לעמוד הופעות חו"ל באתר "קצת תרבות" ובו תמצאו את כל מופעי החו"ל הגדולים שמגיעים לישראל בקרוב

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק